וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו: "הלוואי שאגיע למספרים של שון וייסמן"

החלוץ דיבר ב-103FM אחרי צמד הבכורה במדי וולפסברגר: "גם לזהבי לא הלך בהתחלה בפ.ס.וו, תראו מה הוא עושה עכשיו. סקאוטים מגרמניה ומספרד מסתכלים על הליגה הזו, אני רוצה להתקדם. לשחק בנבחרת ישראל זה החלום"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - הראקלס 0:2/ספורט 1

אחרי שלושה מחזורים בליגה הראשונה באוסטריה, שלשום (שבת) תאי בריבו מצא את הרשת לראשונה במדי וולפסברגר בהופעתו הרביעית והציל אותה מהפסד לטירול במשחק שהסתיים ב-2:2. אתמול החלוץ התראיין ל-103FM ודיבר על ההתאקלמות שלו בקבוצה ששון וייסמן כיכב במדיה לפני שתי עונות, וכן על עזיבת מכבי פתח תקווה והשאיפות שלו לעתיד.

תחילה ענה בריבו לשאלה האם הוא שואף למספרים של שון וייסמן: "זו עבודה לא פשוטה בכלל, וייסמן עשה פה עונה מדהימה. אני חושב שהוא שבר פה את שיא הכיבושים. אבל אני תמיד שואף למקסימום והלוואי שאגיע למספרים שלו".

מה ימנע ממנו לחזור מהר לליגת העל: "אני חושב שזה משהו באופי. עזבתי את הבית שלי באילת מגיל צעיר. לפעמים יש קשיי הסתגלות, אבל צריך להתמודד עם הקושי הזה כי גם בארץ יש קשיים, לכל אחד יש את שלו. צריך להתעלם מזה ולעבוד קשה כדי להצליח. גם לערן זהבי לא הלך בהתחלה כשהוא הגיע לאיינדהובן, אבל תראו מה הוא עושה".

אוסטריה כמקפצה לליגה בכירה: "קודם כל אני נמצא במקום מאוד ביתי ותומך. כמו כל שחקן, אני רוצה להתקדם לליגות יותר בכירות ויש פה המון סקאוטים מכל העולם, מהליגה הגרמנית והספרדית שכן מסתכלים על הליגה הזאת, והמון שחקנים יוצאים מפה".

מה היה במכבי פתח תקוה לקראת סיום החוזה: "ספציפית איתי זה התחיל לפני העונה האחרונה. בגלל שירדנו ליגה, כל מה שעניין את מכבי פתח תקוה היה לעלות לליגה הבכירה וזה דבר טוב. הם לא התעסקו בחוזים וכו'. כשעלינו ליגה נשארה לי עונה אחת בחוזה, בתחילת העונה לא פנו אליי, אבל כשהתחלתי לתת גולים כן התחילו לפנות אליי. אני חושב שעשיתי את המהלך הנכון, אני מאוד אוהב את מכבי פתח תקוה וזה הבית שלי, אבל כל שחקן רוצה להתקדם והחלטתי לא להאריך חוזה".

האם גיא לוזון לא פתח איתו בגלל ענייני חוזה: "לא נראה לי, גם כשדיברתי עם אבי לוזון הוא אמר לי שזה לא קשור. אני חושב שזה היה רק מקצועי. אני לא מתעסק עם זה האמת, על מה שהוא נתן לי אמרתי תודה כי הוא היה יכול גם לא לתת".

האם דיברו איתו מטעם נבחרת ישראל: "האמת שלא, כמובן שזה חלום לשחק בנבחרת ישראל ואני חושב שכל ילד שמתחיל - זה החלום הגדול שלו. אני מקווה שאקבל זימון, ואם לא אני אמשיך לעבוד קשה כדי להוכיח שמגיע לי. יש המון שחקני התקפה מוכשרים, גם אוסמה חלאיילה, דין דוד, שגיב יחזקאל, שון וייסמן. התקפה של מנור סולומון, ליאל עבדה ואני? אבי לוזון יהיה מאושר אם זה יקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully