וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: גדי קינדה בישל והשלים 90 דקות, קנזס סיטי עלתה לראשות הבית המערבי ב-MLS

הקשר הכין לפולידו את הראשון (12) ב-0:2 של ספורטינג על דאלאס. אתמול: צמד בכורה לתאי בריבו, יונתן כהן נכלל בסגל פיזה לראשונה

תקציר המשחק בגביע האיטלקי: קליארי - פיזה (יונתן כהן נכלל בסגל לראשונה) 1:3/ספורט 1

הכושר הטוב של גדי קינדה ב-MLS נמשך. לפנות בוקר (ראשון) רשם הקשר הישראלי בישול בניצחון 0:2 של קנזס סיטי על דאלאס, ועזר לספורטינג לעלות למקום הראשון בבית המערבי, עם 37 נקודות ב-19 מחזורים.

אחרי שכבש בשבוע שעבר בניצחון 1:4 על לוס אנג'לס FC, קינדה נכלל בהרכב של ספורטינג גם הלילה. בדקה ה-12 הוא סידר לאלאן פולידו את השער הראשון במשחק, עם כדור עומק יפה בהתקפה מתפרצת שהסתיים עם כדור ברשת. דניאל שאלוי, בנו של אקס בית"ר ירושלים סטפן שאלוי, קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-63, לא לפני שקינדה ספג כרטיס צהוב בתוספת הזמן.

צפו בבישול של קינדה

שחקן דאלאס FC בריאן אקוסטה מול שחקן ספורטינג קנזס סיטי גדי קינדה. LM Otero, AP
היכולת הטובה נמשכת. קינדה (מימין) בפעולה, הלילה/AP, LM Otero

ברוך הבא לאוסטריה: תאי בריבו כבש הערב (שבת) שערי בכורה במדי וולפסברגר. החלוץ בן ה-23 הרשית את שערו הראשון בקבוצה במשחק מול פ.צ טירול במסגרת המחזור הרביעי בליגה, עם בעיטה מקרוב בדקה ה-32 שקבעה 1:1 במשחק, והשלים צמד בדקה ה-66, כשקבע את תוצאות המשחק - 2:2. את השער השני בישל לו אליאל פרץ, שנכנס כמחליף בדקה ה-61 וכעבור חמש דקות היה חתום על האסיסט. וולפסברגר עדיין ללא ניצחון ליגה אחרי ארבעה מחזורים.

במשחק נוסף בליגה האוסטרית, אדמירה של אנדי הרצוג הפסידה 1:0 לרד בול זלצבורג. עילאי אלמקייס עלה מהספסל בדקה ה-64 במצב של 0:0, אבל ראה את צ'יבוקווה אדאמו מעניק לאלופה שלוש נקודות עם שער ניצחון בדקה ה-81. הרצוג, אגב, הורחק בדקה ה-81 אחרי עימות עם השופטים.

עוד בוואלה!

יונתן כהן בסגל פיזה לקליארי, דור פרץ קיבל את המספר 42 בוונציה

לכתבה המלאה
שחקן וולפסברגר תאי בריבו. האתר הרשמי של וולפסברגר, אתר רשמי
גולים ראשונים. תאי בריבו/אתר רשמי, האתר הרשמי של וולפסברגר

* יונתן כהן נכלל לראשונה בסגל של פיזה, אבל לא שותף בהפסד 3:1 לקליארי בגביע האיטלקי. הקבוצה מטוסקנה הודחה ותתרכז בניסיונות ההעפלה לסרייה A.

* אור דסה שיחק 17 דקות כמחליף בהפסדה של ארוקה 2:0 לבנפיקה, היריבה של ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן בפלייאוף ליגת האלופות. לוקה ואלדשמידט (38) ורומן יארמצ'וק (43) כבשו למארחת שהותירה את ארוקה ללא שער או נקודה אחרי שני מחזורים בליגה הפורטוגלית.

* בוריס קליימן פתח בשער של וולוס, שהפסידה 4:3 לאריס סלוניקי במשחק הכנה לקראת פתיחת העונה ביוון.

* ג'ואל אבו חנא לא שותף בניצחון של לגיה ורשה 0:2 על ורטה פוזנן בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully