וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטי מחאה בברצלונה נגד לאפורטה: "מסי בפריז ואתה באיביזה, בוגד"

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 17:59

רגע לפני המשחק הראשון העונה, האוהדים הביעו את מחאתם. לאפורטה מתוסכל: בניגוד לפיקה, ג'ורדי אלבה "לא הסכים לקצץ ולו יורו אחד"

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 3:0/ספורט1

ברצלונה מתכוננת לרגע שאף אחד במועדון לא האמין שיקרה: משחק בית ראשון ללא ליאו מסי. הקטלאנים יארחו הערב (21:00) את ריאל סוסיאדד במחזור פתיחת העונה של הליגה הספרדית, ויקוו להשכיח עד כמה שניתן את העזיבה המפתיעה של הכוכב הארגנטינאי שממשיכה להסעיר את המועדון.

האוהדים יחזרו לקאמפ נואו לראשונה מאז ה-7 במרץ 2020 - גם אז היה זה משחק בית מול אותה סוסיאדד - אבל הפעם החששות בברצלונה כבדים. במועדון מודאגים מהאפשרות שהפסטיבל יהפוך לסקנדל, ובמקום חגיגה של הקהל במשחק החזרה לאצטדיון הביתי, הערב יהפוך למפגן הערצה למסי, ויבליט בעיקר את המחאות על עזיבתו. "בקבוצה חוששים שבמקום מפגן תמיכה בקבוצה, זה יהיה מפגן תמיכה במסי", ציינו ב"מארקה".

כבר שעות לפני המשחק נתלו שלטים בגנות הנשיא ז'ואן לאפורטה ובעד מסי, כשבין היתר נכתב: "מסי בפריז ואתה באיביזה", "אתה בוגד", "המשרת של פלורנטינו".

ג'ורדי אלבה ברצלונה מול חטאפה. רויטרס
לא נרתם לטובת המועדון? ג'ורדי אלבה/רויטרס

המועדון ממשיך לנסות לאלתר ולקושש כמה מאות יורו מכאן ומכאן, על רקע המשבר הכלכלי החריף במועדון. אמש התברר שג'רארד פיקה נאלץ לוותר על חלק גדול מהמשכורת שלו בעונה הקרובה כדי לאפשר את רישומם של ממפיס דפאי ואריק גרסיה לליגה, אבל המאמצים לא מסתיימים בכך: בימים האחרונים מנהל לאפורטה משא ומתן עם שני קפטנים נוספים, ג'ורדי אלבה וסרג'יו בוסקטס, על קיצוץ שיאפשר למועדון מרווח נשימה.

לפי דיווח ב"ספורט" הקטלאני, לאפורטה והנהלת המועדון מאוד לא מרוצים מההתנהלות של אלבה, שבניגוד מוחלט לפיקה שנרתם כדי לעזור למועדון, "סירב לקצץ ולו יורו אחד משכרו". לפי הדיווח, לאפורטה ואנשיו הופתעו לרעה מאלבה, שלא מוכן לוותר על שכרו במסגרת החוזה שחתם עם הנשיא הקודם ז'וספ מריה ברתומאו, שיהיה בתוקף עד 2024.

יחד עם זאת, ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שאלבה אמנם עדיין לא קיצץ משכרו, אבל הביע נכונות לעשות זאת והסכים לקבל 10 מיליון יורו שמגיעים לו, באיחור ניכר של שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully