וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן: "כשאלבה התעניינה, מיד היה ברור לי שאני רוצה להגיע"

שחקנה החדש של אלבה ברלין התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה ושיתף בתחושותיו לקראת העונה הקרובה וגם התייחס להתאקלמות בגרמניה

לאחר ארבע עונות רצופות במדי מכבי תל אביב ולפני כן עונה במכבי רעננה מהליגה הלאומית, יצא יובל זוסמן מגבולות ישראל וחתם באלבה ברלין הגרמנית, שם ישתף פעולה עם תמיר בלאט. לקראת העונה החדשה, התיישב הסווינגמן הישראלי לריאיון לאתר הרשמי של אלבה ושיתף בנוגע לתחושותיו ורגשותיו על חבריו החדשים ועל האתגר העומד בפניו.

"הכול כמובן חדש עבורי", אמר זוסמן. "אבל עד עכשיו אני אוהב את מה שראיתי. פגשתי עד כה רק אנשים נחמדים. אני עדיין צריך להתרגל לנהיגה פה. חוקי התנועה בישראל וגרמניה שונים מעט, ואני רואה שכאן יש רוכבי אופניים בכל פינה". זוסמן הגיע לבדו לגרמניה, כאשר המשפחה צפויה להגיע לביקורים. "אמא שלי אמורה להגיע בעוד כמה ימים, אבל שלי ואחותי יגיעו גם לבקר בהמשך. אני לא מודאג, אני מסתדר לבד מאז גיל 18", הסביר.

שחקן אלבה ברלין יובל זוסמן באימון. האתר הרשמי של אלבה ברלין, אתר רשמי
"הכול חדש עבורי",. זוסמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של אלבה ברלין

על סיבת ההגעה לאלבה: "מדובר בקבוצה שמפתחת הרבה שחקנים, במיוחד בעמדת הסמול פורוורד. שחקנים כמו רוקאס גידרייטיס, סימונה פונטקיו או מרטין הרמנסון גדלו להיות שחקנים הרבה יותר טובים בתקופה שהם שיחקו באלבה. כשהבנתי שיש עניין מצד הקבוצה, מיד היה ברור לי שאני רוצה להגיע לברלין. הבנתי מיד שזה המקום הטוב ביותר בו אוכל להעמיד את הכישורים שלי למבחן וגם להתפתח יותר כשחקן".

בנוסף, התייחס זוסמן לנקודת החוזק שלו כשחקן: "אני קורא היטב את המשחק ואני גם די גבוה יחסית לעמדה שלי. אני משחק חזק בהגנה, וזו הסיבה שהפקידו בידיי לא מעט משימות הגנתיות כששיחקתי במכבי תל אביב, אבל גם יש לי הרבה מה להציע בהתקפה. בנוגע לדברים אותה ירצה לשפר ענה: "אני רוצה להמשיך להתפתח ולהשתפר בכל תחום. את מרבית העבודה השקעתי בהובלת הכדור וזריקה תוך כדי תנועה. אני עובד גם על השלשות שלי, זריקות העונשין וזריקות הפלוטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully