וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: יובל זוסמן חתם לשלוש שנים באלבה ברלין

אלופת גרמניה הכריזה על צירופו של הישראלי עד 2024, ואחרי ארבע שנים במכבי תל אביב הוא יוצא להרפתקה ראשונה בחו"ל. ב-12 בינואר: זוסמן ותמיר בלאט מתארחים בהיכל מנורה מבטחים

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

תתחילו להתרגל לטייטל החדש: יובל זוסמן, שחקנה של אלבה ברלין. אלופת גרמניה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הישראלי לשלוש השנים הקרובות, והוא יחבור בשורותיה לתמיר בלאט, שאמור גם הוא להצטרף אחרי עונת השאלה להפועל ירושלים.

בהודעת המועדון קיבלה אלבה את פניו של זוסמן בברכת "ברוך הבא" בעברית, וציינה את בחירתו ל-MVP של נבחרות עתודה ב-2018 ואת הכתרתו לשחקן ההגנה של העונה בליגת העל ב-2020.

זוסמן (23, 2.00) עוזב את מכבי תל אביב אחרי ארבע עונות רצופות, ויוצא לראשונה בקריירה להרפתקה מחוץ לישראל. בעונה החולפת, לאחר שהתאושש מפציעה, התקשה למצוא את מקומו ברוטציה של יאניס ספרופולוס. הוא עמד ביורוליג על ממוצעים דלים של 2.6 נקודות ב-13:34 דקות, ושותף רק ב-11 מ-34 משחקי הקבוצה, בין היתר בשל פציעה.

וולקאם ליובל זוסמן באלבה ברלין. אלבה ברלין, אתר רשמי
להתראות בתל אביב ב-12 בינואר 2022. יובל זוסמן/אתר רשמי, אלבה ברלין

אלבה זכתה בשנתיים האחרונות בשתי אליפויות גרמניה, תחת הדרכתו של המאמן הוותיק אאיטו גרסיה רנסס. קפטן הקבוצה הוא הפאוור פורוורד לוק סיקמה, ובקיץ הנוכחי היא איבדה כמה משחקניה המובילים: סימונה פונטקיו וג'ייסון גריינג'ר, שיושבים על העמדות של זוסמן ובלאט, עברו לבאסקוניה, בעוד נילס גיפאי עזב לז'לגיריס קובנה ופייטון סיבה שוחרר.

מוקדם יותר השבוע הודיעו הגרמנים על הארכת חוזהו של הרכז המקומי מאודו לו, ולצידו ימשיכו בקו האחורי גם יונאס מאטיסק ומרקוס אריקסון. גם שחקני הפנים בן לאמרס ויוהאנס ת'ימן יישארו.

זוסמן ובלאט יתארחו אצל מכבי תל אביב במחזור ה-20 ביורוליג, ב-12 בינואר 2021. הם צפויים להיות ילידי ישראל הראשונים שמשחקים במדי קבוצה זרה במפעל הבכיר, מאז הופיע גל מקל בכוכב האדום בלגרד ב-2016. גם צמד ישראלי ביורוליג היה כבר בעבר, אם כי לפני זמן רב, כשדרור חג'ג' ועמית תמיר שיתפו פעולה במדי א.א.ק אתונה ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully