וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש של קומאן: "סיכוי קלוש שברצלונה תרשום בזמן את ממפיס לליגה"

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 9:33

גם העזיבה של מסי לא פתרה את המצוקה הכלכלית של המועדון, שהצליח לרשום רק את אמרסון מבין שחקני הרכש. ממפיס וגרסיה יחמיצו את סוסיאדד?

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מי שחשב שהצרות הכלכליות של ברצלונה הסתיימו בעקבות עזיבתו של ליאו מסי והחיסכון של שכר העתק שלו, כנראה שטעה בגדול. לפי התקשורת הקטלאנית, הקבוצה נמצאת במירוץ נגד השעון כדי לרשום בזמן את ממפיס דפאי עד פתיחת הליגה נגד סוסיאדד (ראשון, 21:00).

ממפיס, שהגיע לבארסה בהעברה חופשית מליון, היה מנקודות האור של הקבוצה וכבש שערים במשחקי ההכנה. אלא שכפי שהדברים עומדים כרגע, ב"רדיו קטלוניה" טוענים ש"זה יהיה נס" אם בארסה תצליח לרשום אותו בזמן, בעוד שבכלי תקשורת אחר טוענים שהסיכוי לכך הוא 5 אחוזים בלבד.

מדובר בכאב ראש עצום לרונאלד קומאן, שיחסר כמובן גם את סרחיו אגוארו, אנסו פאטי ועוסמאן דמבלה הפצועים כך שאנטואן גריזמן ומרטין ברייתוויט נותרו שחקני ההתקפה הזמינים היחידים. לפי הדיווח בארסה הצליחה להשלים רק את רישומו של אמרסון מבין כל ההחתמות החדשות, כך שגם אריק גרסיה נכון לעכשיו לא זמין עבור קומאן.

ממפיס דפאי שחקן ברצלונה חוגג שער. Quality Sport Images, GettyImages
נראה מצוין בהכנה, אבל לא בטוח שיהיה זמין לפתיחת הליגה/GettyImages, Quality Sport Images

אחרי שחזר לברצלונה בקול תרועה רמה, ז'ואן לאפורטה הנשיא האהוב שהיה חתום על תקופת הזהב של המועדון בימי פפ גווארדיולה העליזים, עומד כעת בפני משבר עצום שנוצר עוד בתקופתו של ברתומאו. בארסה נמצאת בחובות עצומים וגם לאפורטה עצמו הודה שיהיה קשה לצאת מהמשבר הזה למרות שמסי עזב ופינה הרבה כסף בתקרת השכר.

לברצלונה מצפה פתיחה קשה מאוד לליגה עם מפגש מול הבאסקיות החזקות - סוסיאדד ובילבאו לאחר מכן בחוץ. במחזור שלאחר מכן בארסה תארח את חטאפה, אבל אז תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול סביליה. אם הקטלאנים יגיעו לפתיחת העונה בסגל חסר הם עלולים למצוא את עצמם בפער מוקדם מהקבוצות הגדולות ממדריד, פער שיכול להיות בעוכריהם בהמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully