וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: הפועל כפר סבא המושלמת בחצי הגמר, בני יהודה עם הפסד שני

הירוקים רשמו 0:3 שלישי ברציפות, הפעם מול הפועל ניר רמת השרון, בעוד היורדת השנייה איבדה יתרון ונכנעה לצמד של מוחמד במבה ב-2:1 בראשון לציון. גם עכו והפועל רמת גן בחצי הגמר

דן עזריה חוזר להפועל כפר סבא/דוברות הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא עלתה לחצי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית עם מאזן מושלם, כשהערב (חמישי) רשמה 0:3 שלישי רצוף - הפעם בחוץ על הפועל ניר רמת השרון. גם הפועל עכו והפועל רמת גן בחצי הגמר, בעוד הפועל ראשון לציון הפתיעה את בני יהודה עם מהפך ביתי ו-1:2.

אוהדי הפועל כפר סבא. לירון מולדובן
יש להם תקווה לחזור מהר לליגת העל. אוהדי הפועל כפר סבא/לירון מולדובן

בית א'

הפועל עכו - מכבי אחי נצרת 0:2

מסאי דגו ושחקניו היו במקום השלישי ערב המחזור, אבל השיגו ניצחון ביתי ועלו לחצי הגמר. זאהי אחמד, מגיבורי מסע ההישארות בעונה שעברה, מצא את הרשת בדקה ה-10 וקארים אבו שאקר הוסיף בדקה ה-30.

הפועל אום אל פאחם - בני ריינה 1:0
לריינה: נאעל חוטבא (74)

עוד בוואלה!

בית הדין העליון דחה את ערעור הפועל איכסל: "לא ניצלה את ההזדמנות שניתנה לה"

לכתבה המלאה

בית ב'

הפועל ניר רמת השרון - הפועל כפר סבא 3:0

שלישייה שלישית ברציפות לקבוצה של אורי גוטמן, שטיילה לחצי הגמר מול עוד קבוצה שעדיין לא אישרה את מרבית שחקניה בבקרת התקציבים. הניגרי הנבחן אודוג'י כבש אחרי כדור קרן בדקה ה-17, וואליד דרוויש דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-26 ואביתר מזרחי חתם בדקה ה-42.

אמיר רוסתום שחקן בני יהודה. לירון מולדובן
בני יהודה סיימה את שלב הבתים עם שלוש נקודות. אמיר רוסתום/לירון מולדובן

בית ג'

הפועל ראשון לציון - בני יהודה 1:2

הפסד שני בשלושה משחקים ליורדת מליגת העל, כשהמהפך הותיר את יוסי אבוקסיס עצבני וללא הכרטיס לחצי הגמר. ירדן אבוחצירה דווקא העלה את בני יהודה ליתרון בדקה ה-15, אבל מוחמד במבה נכנס כמחליף, השווה בנגיחה אחרי הרמה של שון מלכה בדקה ה-80 והשלים צמד בחלוף שש דקות בזכות בישול יפה של איתי לוי. ניצחון בכורה לחיים שאבו, ניצחון בכורה לחיים שאבו, אבל הפועל רמת גן עלתה לחצי הגמר מהמקום הראשון בבית.

הפועל רעננה - הפועל רמת גן 1:1
לרעננה: בן אז'ובל (36). לרמת גן: שגיא דרור (63 בפנדל)

בית ד'

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל אדומים אשדוד 0:3

הבלגן באשדוד חוגג, העולה החדשה עדיין לא עברה בבקרה והמארחת לא התקשתה להביס אותה. רווה אסייג כיכב עם צמד בדקות 8 ו-12 ואסף הרשקו הוסיף פנדל מדויק בדקה ה-84. בית"ר תל אביב בראש הבית, לפחות עד משחקה של מ.ס. כפר קאסם במוצאי שבת מול סקציה נס ציונה. רק ניצחון של קאסם ביותר משני שערים ימנע מהבית"רים מקום בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully