וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין העליון דחה את ערעור הפועל איכסל: "לא ניצלה את ההזדמנות שניתנה לה"

השופטת יעל וילנר נזפה: "המבקשת לא עמדה בדרישות פסק הדין". לאיכסל נותרה רק אפשרות של פנייה לבג"צ, הפועל פתח תקוה תשחק בלאומית

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

סיכוייה של הפועל איכסל להישאר בליגה הלאומית הפכו הערב (שלישי) לאפסיים, לאחר שגם בית הדין העליון דחה את ערעורה. כזכור, השופטת יעל וילנר העניקה ביום ראשון הזדמנות נוספת למועדון להגיש בטוחות בסך 2 מיליון שקלים לבקרת התקציבים עד צהרי יום שני, אבל בבקרה טענו כי איכסל לא עמדה ביעד ובהתאחדות הודיעו שוב על הצבת הפועל פתח תקוה במקומה בליגת המשנה.

אוהדי הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
יכולים להיערך ללאומית. אוהדי הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

איכסל טענה כי הציגה את כל הסכום, אבל בקרת התקציבים סירבה לקבל את הצ'קים שלה. השופטת וילנר לא נענתה הפעם וכתבה בהחלטתה: "אין לקבל את טענת המבקשת שלפיה היא עמדה בדרישות פסק הדין. כפי שציין בית המשפט המחוזי, שיקים, גם אם הם לפירעון מידי, אינם באים בגדר המונח 'מזומן' או בגדר המונח 'ערבות בנקאית'. פשיטא הוא כי תשלום באמצעות שיקים, הגם שהתאריך המצוין על גביהם הוא תאריך מסירתם, אינו מהווה בטוחה מספקת ומיידית בידי המוטב לכך שהם אכן ייפרעו בסופו של דבר, וזאת ככלל ומבלי להטיל דופי מראש במבקשת".

וילנר גם נזפה באנשי איכסל: "במהלך הדיון שהתקיים לפניי, הצהיר בא כוח המבקשת כי יש ביכולתה להפקיד את הבטוחות הנדרשות עד המועד שנקבע. משכך, יש לדחות טענה זו מכל וכל, ויש להצר על כך שהמבקשת לא השכילה לנצל את ההזדמנות שניתנה לה במסגרת פסק הדין".

במצב הנוכחי, לאיכסל כבר לא נותרו אופציות משפטיות פרט לפנייה לבג"צ, עליה הצהירו ראשי הקבוצה עוד טרם הפנייה לעליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully