וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הודיעה שאיכסל לא תשחק בלאומית, אך בקבוצה טוענים: "הפקדנו את כל הכסף"

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 12:58

ההתאחדות מסרה שהפועל פתח תקוה תשחק על חשבון איכסל בלאומית, אך בקבוצה לא מתכוונים לוותר: "הפקדנו את כל הכסף, כנראה שמישהו מחפש אותנו". איכסל תפנה לבית המשפט העליון

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (שני) שהפועל איכסל לא עמדה בהחלטת בית המשפט העליון ומבחינת ההתאחדות הקבוצה לא תשחק בליגה הלאומית בעונה הקרובה, אלא בליגה א' צפון. לטענת גורמים בהתאחדות ובבקרת התקציבים, הקבוצה מהלאומית לא הפקידה שני מיליון שקלים עד 12:00 בצהריים, ולכן לפי החלטת בית המשפט העליון, המועד בו הייתה יכולה להפקיד בטוחות פג, ומי שתשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית היא הפועל פתח תקוה.

גורם בהתאחדות אמר לוואלה! ספורט: "זה לא מעניין אם הם הפקידו 1.5 מיליון שקל, 1.8 מיליון שקל; הייתה החלטה שהם צריכים להפקיד 2 מיליון וכל עוד הם לא עשו זאת, זה ממש לא משנה". למרות טענות ההתאחדות באיכסל טוענים שהפקידו את כל 2 מיליון השקלים שבית המשפט דרש מהם ולכן הם לא מבינים את הודעת ההתאחדות ומחכים לפסיקת בית המשפט העליון.

שחקני הפועל איכסל באימון. הפועל איכסל, אתר רשמי
באיזו ליגה תשחק העונה? שחקני איכסל/אתר רשמי, הפועל איכסל

יו"ר הפועל איכסל, בהא חליל, אמר לוואלה! ספורט: "היו 700 אלף שהפקדנו כבר, והיום הפקדנו 1.3 מיליון שקל נוספים, כך שהפקדנו את כל הכסף. למה ההתאחדות הודיעה? כנראה שמישהו מחפש אותנו. אבל עם כל הכבוד להתאחדות, לא הם אלו שמחליטים בעניין הזה".

באיכסל יפנו באמצעות היועצים המשפטיים בשעה הקרובה לבית המשפט העליון בדרישה שיוציא הבהרה, האם הם עמדו בתנאים והערעור חוזר לבית המשפט המחוזי, או שמא בית המשפט העליון מקבל את טענת ההתאחדות וטוען שאיכסל לא עמדה בדרישה.

בהפועל פתח תקוה עוקבים אחר ההתפתחויות, אך לוואלה! ספורט נודע שגם אם הקבוצה תישאר בלאומית, אייל ברקוביץ', ששימש כמנהל המקצועי בעונה החולפת, לא יישאר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully