וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפרנס ליג: מכבי חיפה הפסידה לטורשאבן, אך עלתה לפלייאוף המוקדמות

הירוקים נראו רע והפסידו באיי פארו, אך עלו שלב בזכות ה-2:7 מהמשחק הראשון. פז'יבילסקי דחק מקרוב לזכות המנצחת (20)

תקציר: טורשאבן - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה השלימה הערב (חמישי) כצפוי את העבודה ולמרות הפסד 1:0 לטורשאבן מאיי פארו, עלתה לפלייאוף המוקדמות של הקונפרנס ליג בזכות ה-2:7 האימתני מהמשחק הראשון שנערך בחיפה. השחקנים של ברק בכר לא הראו יותר מידי תשוקה במהלך המשחק, בעוד היריבה הצנועה פתחה טוב והגיעה למספר מצבים טובים. בדקה ה-20 הגנת האורחת קפאה כאשר מיכאל פז'יבילסקי קיבל כדור בין הרבה שחקנים ירוקים שלא מנעו ממנו לגלגל את ה-0:1 של טורשאבן.

הירוקים ניסו להשיג את שער השוויון והגיעו למספר מצבים טובים, כמו נגיחה של מאור לוי למשקוף (24) או החמצה כפולה של המחליף דין דוד וצ'ארון שרי מול השוער המקומי (80 ו-81) שעשה עבודה נהדרת, ולא איפשר למכבי חיפה להשיג את שער השוויון. הפסד שני של הירוקים באיי פארו, לאחר שב-1995 הגיעה חיפה עם יתרון 0:4 למשחק הגומלין מול קלאקסוויקר, והפסידה 3:2, שגם אז לא מנע ממנה עלייה לשלב הבא במוקדמות גביע המחזיקות דאז. יריבת הירוקים בשלב הבא תהיה נפטצ'י באקו האזרית.

שחקן מכבי חיפה רמי גרשון מול טורשאבן. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
הגנה נרפית של הירוקים איפשרה למארחת לכבוש. רמי גרשון/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

הרכבים

טורשאבן: טייטון גסטסון, הרי מור, ברטל ורדרום, הורדור אסקאם, דניאל יוהאנסן, פאטור פטרסן (הילמר לאון יקובסן, 46), מיכאל פז'יבילסקי, רנה יואנסן, אדריאן יוסטינוסן, מיקל דאל (יאקופ תומסן, 64), מאדס מיקלסן (סטפן ראדוסבלביץ', 63).

מכבי חיפה: ג'וש כהן, ריאן סטריין, אורי דהן, רמי גרשון, שון גולדברג, עלי מוחמד, יובל אשכנזי (מוחמד אבו פאני, 62), מאור לוי (עומר אצילי, 62), דולב חזיזה, צ'ארון שרי, בן שהר (דין דוד, 62).

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה מול טורשאבן. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
הירוקים הובכו, אך עלו. חזיזה/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

מהלך המשחק

  • דקה 3: מיקל דאל חתך מצד ימין למרכז ומסף הרחבה בעט כדור ברגל הנגדית שהיה חלש מאוד ונקלט ללא יותר מידי בעיות על ידי ג'וש כהן.
  • דקה 5: מיקל דאל קיבל כדור עומק נהדר ועמד לבדו מול כהן. חלוץ טורשאבן גלגל כדור שנהדף לקרן על ידי כהן, שמנע ספיגה מחבריו.
  • דקה 9: צ'ארון שרי ניגש לבעיטה חופשית מצד ימין הסמוך לרחבת היריבה, והכדור שלו הלך למסגרת - אך חולץ לקרן על ידי השוער.
  • דקה 20: גול! טורשאבן עולה ל-0:1: כדור חופשי שעלה לרחבת הירוקים מצא את מיכאל פז'יבילסקי שדחק מקרוב את הראשון של הקבוצה הצנועה מאיי פארו.
  • דקה 24: מאור לוי עלה לכדור שהוכנס לרחבה ונגח כדור שנהדף בקושי על ידי שוער המארחת למשקוף.
  • דקה 80: דין דוד עמד לבדו מול שוער טורשאבן אך סחט הצלה במצד של אחד על אחד. מיד לאחר מכן עט צ'ארון שרי על הריבאונד, אך שוב השוער המקומי היה במקום.
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully