וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר אחרי ההפסד: "מודאג מהיכולת". היריבה הבאה: נפטצ'י באקו

המאמן אמר: "יכולת לא טובה של הרבה שחקנים". האלופה תחזור למדינה בה השיגה את ניצחון השיא של קבוצה ישראלית באירופה

תקציר: טורשאבן - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה הבטיחה מעשית את ההעפלה לשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג כבר בשבוע שעבר עם הניצחון 2:7 על טורשאבן, אבל ההפסד הערב (חמישי) 1:0 באיי פארו הותיר טעם מעט חמצמץ בפה. הירוקים אמנם העלו הרכב יחסית משני, אבל לא ציפו להפסיד. בשבוע הבא תהיה להם הזדמנות לתקם כשהם יפגשו את נפטצ'י באקו בחוץ במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף.

"התוצאה לא מדאיגה אותי", אמר המאמן ברק בכר אחרי המשחק :"מה שמדאיג אותי זו היכולת שהייתה לא טובה בלשון המעטה מצד יותר מדי שחקנים. נשים את ההפסד הזה בצד ונלמד ממנו ועכשיו נתכונן בצורה הכי טובה למשחק הבא שהוא כרגע הכי חשוב".

אוהדי נפטצ'י באקו. קובי אליהו
פעם שלישית שהקבוצה שלהם תשחק בישראל. אוהדי נפטצ'י באקו ב-2019/קובי אליהו

בפעם היחידה שביקרה באזרבייג'אן באחד ממפעלי אופ"א (לא כולל משחק אינטרטוטו בסוף שנות ה-90') מכבי חיפה השיגה את הניצחון הגבוה ביותר של קבוצה ישראלית באירופה - 0:8 על חזאר לנקראן ביולי 2013. בשבוע הבא שוב ישחקו הירוקים באזרבייג'אן, הפעם בבאקו מול האלופה נפטצ'י, בקרב על הכרטיס לשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

בניגוד למכבי חיפה, נפטצ'י עברה את סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות כשניצחה את דינמו טביליסי ושלחה אותה למפגש עם האלופה הישראלית בקונפרנס ליג. לאחר מכן הפסידו האזרים פעמיים לאולימפיאקוס ונשרו למוקדמות הליגה האירופית, וכעת בעקבות ההפסד בפינלנד מוצאים עצמם בפלייאוף של המפעל השלישי. הלסינקי ניצחה 0:3 בגומלין הביתי אחרי ה-2:2 באזרבייג'אן, כשריקו ריסקי נכנס כמחליף ומיד כבש (46) ואחיו הגדול רופה ריסקי, שהבקיע ובישל במשחק הקודם, הוסיף צמד (60 בפנדל ו-89).

נפטצ'י כבר פגשה יריבות ישראליות בעבר והודחה פעמיים: ב-2012/13 הפסידה לעירוני קרית שמונה 6:2 בסיכום בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, ולפני שנתיים הודחה על ידי בני יהודה בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית עם 3:2 בסיכום.

את הקבוצה שזכתה בתשע אליפויות ושבעה גביעים והייתה בשלב בתים אירופי רק פעם אחת (2012/13 בליגה האירופית), מאמן סמיר אבאסוב בן ה-43, בלם העבר של נבחרת אזרבייג'אן. הקפטן אמין מחמודוב הוא אחד השרידים מהמפגש עם בני יהודה וכבש שלושה שערים בקמפיין האירופי עד כה, כשמלך השערים מהעונה שעברה נאמיק אלסקרוב חסר כרגע בגלל שבר באף. בקיץ צורפו שבעה שחקנים, ביניהם הבלמים רומן באסק הצרפתי והוגו באסטו הפורטוגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully