וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופיאט כבר מדבר על התרגילים שיוסיף לפריז 2024, אשרם עדיין מתלבטת

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 18:14

שני המדליסטים מטוקיו מתמודדים עם מעמדם החדש: המתעמל חושב קדימה, אשרם לא מתחייבת ("אחליט רק בהמשך, הגיל הוא לא פקטור") וחושפת: "רוצה להיות מאמנת". איילת זוסמן מודה: "זהב זה שיא שצריך לדעת לרדת ממנו"

פלייר לינוי אשרם מסע"ת איגוד ההתעמלות/צילום: לילך וייס, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

איגוד ההתעמלות ערך הבוקר (חמישי) במכון ונגייט מפגש עם הספורטאים שזכו בזהב במשחקים האולימפיים בטוקיו - לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט - וגם עם נבחרת ההתעמלות האמנותית שסיימה במקום השישי במשחקים. אחרי השיאים הגדולים שאליהם הגיעו השניים עם הזכייה במדליות הזהב, כרגע אשרם מודה שהיא מתלבטת בנוגע לעתידה, בעוד דולגופיאט כבר מדבר על האתגרים הבאים.

לינוי אשרם אמרה היום: "אני אחליט רק בהמשך אם אתחרה בפריז 2024, הגיל זה לא הפקטור המשמעותי מבחינתי כרגע, וזה לא הפקטור שיוביל אותי להחלטה, ראיתי בטוקיו מתעמלת שבגיל 31 עשתה תחרות יפה, נטע ריבקין עשתה שלוש מדליות, כך שהגיל שלי לא יהיה מה שיכריע. כרגע אני לגמרי בפסק זמן, ונראה מה הלאה". כמו כן אמרה אשרם: "אני רוצה להיות מאמנת. אני מאוד נהנית מזה. גם עכשיו אני נהנית להדריך נערות צעירות, וזה משהו שארצה לעסוק בו בהמשך".

מנגד, במהלך האירוע אמר דולגפיאט: "אני מתכוון לעשות בפריז 2024 לפחות עוד מכשיר אחד, אם לא יותר, מעבר לתרגיל הקרקע. לשים את כל הכסף רק על תרגיל הקרקע זה לא נכון, ואני יכול לעשות גם את תרגיל הקפיצות בצורה טובה. עשיתי באולימפיאדה הזאת את סוס הסמוכות, ואני מתכוון לעשות עוד מכשירים בהמשך. אני לא בטוח שאוכל לעשות את הקרב רב - אלה קריטריונים קשים ונוקשים, אבל כן אעשה את כל המכשירים באליפויות הקרובות כדי לבחון את היכולת שלי לקראת האולימפיאדה".

לינוי אשרם מכון וינגייט. לילך וייס רוזנברג
חוגגים משחקים מוצלחים. אשרם ונבחרת ההתעמלות/לילך וייס רוזנברג
לינוי אשרם מכון וינגייט. לילך וייס רוזנברג
עדיין מתקשה להאמין. אשרם/לילך וייס רוזנברג
ארטיום דולגופיאט מכון וינגייט. לילך וייס רוזנברג
"את הפלאפון אני שם בצד לפעמים, את המדליה לא". דולגופיאט/לילך וייס רוזנברג

דולגופיאט הוסיף :"אני מאוד מאושר ממה שקורה סביבי. המדליה כל הזמן איתי, אפילו יותר מאשר הפלאפון. לכל מקום אני הולך איתה. את הפלאפון אני שם בצד לפעמים, את המדליה לא. אני כל הזמן בריאיונות, לא רגיל לזה, אבל צריך ללמוד לחיות עם זה". כמו כן אמר ש"שמחתי מאוד מההישג של לינוי, אני מאושר שהיא עשתה את זה. שנינו מאותו אזור? יכול להיות שיש משהו באוויר של מזרח ראשון לציון שמביא הישגים".

איילת זוסמן, המאמנת של לינוי אשרם, סיפרה: "אני יכולה להבטיח שבתוך חודשיים-שלושה לינוי תחזור להתאמן. להגיד שהיא תשתתף באולימפיאדת 2024? את זה אני לא יכולה לומר. אלה דברים שנחליט לגביהם בהמשך. בוודאות לינוי תחזור להתאמן אחרי השיא הזה, שהוא שיא שצריך לדעת לרדת ממנו. אני באופן אישי נמצאת פה בווינגייט וזוכרת פה כל פינה שבה ישבנו כאן לפני האולימפיאדה, התאמנו פה שעות, בכינו וצחקנו, ועכשיו אני נזכרת בכל הרגעים האלה... יכול להיות שאראה לה את המדליה שיחלקו בפריז כדי להדליק אותה. אבל זה שהיא עשתה עכשיו זהב ולא כסף או ארד, זה משהו שיכול להשפיע עליה בהחלטה שלה".

כינרת צדף, יושבת ראש איגוד ההתעמלות, המנצח הגדול של המשחקים האולימפיים, אמרה: "הפלנו את חומת ברלין בטוקיו. מה שעשינו שם ביפן הוא מעל ומעבר לכל דימיון". עוד הוסיפה כי "אני מאחלת לכל האיגודים האולימפיים ללמוד איך חיים יחד בלי מלחמות ובלי מריבות. אף אחד אצלנו לא נוטר טינה".

עוד על ספורטאינו בטוקיו

ארטיום דולגופיאט. מיניליין,
מימין לשמאל: דורון זינגר סמנכ"ל לוגיסטיקה, ירון מרקוביץ משנה למנכ"ל, אבי אשר מנכ"ל ובעלים, עמית כתב סמנכ"ל כספים, ארטיום, קרן ימיני מנהלת השיווק, גיל פינקלשטיין מנהל מכירות Fujitsu/מיניליין

קבוצת 'מיניליין' המשווקת את מזגני Fujitsu היא בין נותני החסות לארטיום דולגופיאט, זוכה מדליית הזהב בהתעמלות הקרקע. הקבוצה אירחה את דולגופיאט במשרדי ההנהלה בפתח תקווה, שם פגש את אבי אשר, מנכ"ל ומבעלי 'מיניליין', ירון מרקוביץ משנה למנכ"ל, וקרן ימיני מנהלת השיווק, והעניקה לו את כל מוצרי החשמל לביתו החדש. אבי אשר, מנכ"ל ומבעלי מיניליין אמר "עבורנו זוהי זכות להעניק חזרה לספורטאי שייצג אותנו בכל כך הרבה כבוד".

קבוצת 'מיניליין' היא מהחברות הוותיקות והגדולות בתחום היבוא, השיווק והשירות למוצרי חשמל ביתיים בישראל. בין היתר מזגני Fujitsu נותנת החסות לארטיום.

לינוי אשרם עם תכשיט יהלומים. יחצ,
לינוי אשרם עם התכשיט על הצוואר/יחצ

צפו בריאיון ארטיום דולגופיאט

ריאיון ארטיום דולגופיאט/צילום: לילך וייס, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

עם חזרתה של אשרם לארץ, ובמהלך הטקס המרגש שנערך לה באולם הספורט בראשון לציון בנוכחות אח"מים רבים, הופתעה בתכשיט אולימפי מיוחד, העשוי מזהב ויהלומים, שהוענק לה על ידי אלעד, התכשיטן של הסלבס והבעלים של "קורט תכשיטי יהלומים" מהבורסה ברמת גן.

מימין לשמאל:  שגיא מוקי, צבי נטע, טוהר בוטבול. יחצ,
מימין לשמאל: שגיא מוקי, צבי נטע, טוהר בוטבול/יחצ

הג'ודאים שגיא מוקי טוהר בוטבול הגיעו לאולם התצוגה של סוזוקי בתל-אביב' להיפגש עם צבי נטע' מנכ"ל חברת מכשירי תנועה, נציגת סוזוקי בישראל, להביע תודה והערכה על התמיכה והחסות שקיבלו מהחברה לקראת האולימפיאדה. שגיא וטוהר ענדו על צווארו של נטע את שתי מדליות ארד שבהן זכו באולימפיאדה טוקיו ואמרו: "אתה חלק מהישג שלנו ואנחנו גאים לייצג את סוזוקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully