וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הפסידה, אלמוג כהן: "נעבור את בית"ר ונתרכז בדבר האמיתי שזה הליגה"

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 7:54

אחרי ההפסד להפועל תל אביב בגביע הטוטו, אטפלד שוב מודה שהמצב עם קניקובסקי בעייתי, העומס מקשה, ובנתניה יודעים: חייבים להתעורר לקראת הליגה

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי נתניה הפסידה אמש (רביעי) 2:1 בביתה להפועל תל אביב ואיבדה למעשה כל סיכוי להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. הנתנייתים קיוו להמשיך במומנטום החיובי, אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה במחזור הקודם, אך נראה כי העייפות והעומס, של משחק שלישי בתוך 10 ימים, עשו את שלהם. כעת נותר לקבוצה משחק אחרון, לפרוטוקול בלבד, ביום ראשון הקרוב, נגד בית"ר ירושלים, בטדי.

סוגיית הקשר גבי קניקובסקי טרם נפתרה, כאשר הקשר מביע כמעט בכל הזדמנות את רצונו לעזוב, אולם מצד שני, נתניה לא מקבלת עליו הצעות רציניות. שמו של קניקובסקי הוזכר שוב בהקשר של מכבי תל אביב, אך במועדון טוענים בכל תוקף שלא הגיע שום פנייה, רשמית או עקיפה, מכיוון המועדון התל אביבי.

שחקן מכבי נתניה אלמוג כהן מול שחקן הפועל תל אביב יואב הופמייסטר. ברני ארדוב
"מנחוס". אלמוג כהן מול הפועל תל אביב/ברני ארדוב
ריימונד אטפלד מאמן מכבי נתניה עם דני עמוס, נפתלי בלאי. אודי ציטיאט
יש אתגרים. אטפלד/אודי ציטיאט

המאמן ריימונד אטפלד התייחס אמש בסיום לעניין קניקובסקי, ששולב כמחליף, ואמר: "הוא רוצה לעזוב, ואנחנו צריכים להכין את הסגל לעונה ואת השחקנים שישחקו. במהלך המשחק הייתי צריך שחקנים שיעשו את ההבדל בהתקפה, והוא עבד. עם זאת, הוא לא רוצה להישאר, וזה יהיה בעייתי להשאיר שחקן שלא רוצה להיות במועדון ולכן אנחנו שמים אותו בצד. אני אוהב אותו, המצב איתו מורכב. אבל לא מתאים להרכיב אותו כרגע".

הקפטן אלמוג כהן, שהחלים מפציעה ופתח בהרכב, התייחס לכך שבדומה לעונה שעברה, נתניה מתקשה מאוד מול הפועל תל אביב: "זה נהיה כמו מנחוס שלנו, אבל בעזרת השם בליגה, אנחנו נשבור את המנחוס הזה ואני בטוח שאם נמשיך בדרך שלנו, אז נהיה קבוצה מאוד חזקה וטובה".

על עומס המשחקים, הוסיף הקפטן: "זה בהחלט קשה לשחק כל כך הרבה, בעיקר כשהלחות מאוד גבוהה ואתה מפסיד המון מינרלים תוך כדי המשחק. צריך לשתות כל הזמן והשרירים מתכווצים, כך שזה לא קל, אבל בוא נעבור את בית"ר ירושלים ביום ראשון ואז נתחיל להתרכז בדבר האמיתי, בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully