וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מרוצה מהניצחון, אך היכולת רחוקה ממה שאנחנו רוצים להציג"

11.8.2021 / 22:35

מאמן הפועל תל אביב מרוצה מה-1:2 בחוץ על נתניה שהציב את קבוצתו בעמדה טובה להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. אטפלד: "המצב עם קניקובסקי מורכב"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

שחקני הפועל תל אביב העייפים התקשו להסתיר את שביעות רצונם בתום הניצחון 1:2 בחוץ על מכבי נתניה במסגרת מחזור 3 בגביע הטוטו. רז שלמה דחק שער עצמי מול הקבוצה לה הוא שייך (15) אך אבובקאר דומביה השווה עבור המארחת בבעיטה מחוץ לרחבה (40). במחצית השנייה סיים המחליף אופק ביטון בצורה טובה התקפה מתפרצץ וכבש את שער הניצחון לחבורה של ניר קלינגר (80). כעת, מחכים האדומים להפועל ירושלים לקרב במחזור הנעילה של שלב הבתים על ראש הבית ועל המקום בחצי הגמר.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. ברני ארדוב
קלינגר/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר: "אני חושב שבמחצית הראשונה יכולנו להוביל 0:3, אבל כשאתה לא מבקיע, אתה סופג. באמת עשינו שגיאה וספגנו לפני המחצית. ברגע שעשינו את החילופים הכל התחיל להסתדר. יכולנו גם להבקיע עוד 2-3 שערים במתפרצות. אני מרוצה מהניצחון, זה טוב למורל, אבל היכולת היום היא רחוקה ממה שאנחנו רוצים להציג".

על ההחמצות: "כרגע אנחנו סובלים מחוסר ביטחון ליד השער. זה רחוק ממה שאנחנו רוצים להראות, אבל יהיה מעניין מול הפועל ירושלים. אם אני לא טועה היא לא הפסידה. היא עושה רושם של קבוצה מצוינת. נצטרך להיות בסופר מוכנות. מצד שני, עשינו גם רוטציות היום, כי אנחנו בתחילת העונה. אני חושב שיש גם לנו קבוצה טובה, וראינו את זה במחצית השנייה".

קשר הפועל תל אביב שלומי אזולאי: "היה משחק סביר שלנו. שיחקנו טוב לפרקים. לא ניצלנו את כל המצבים שהגענו אליהם, אבל מה שחשוב זה שניצחנו. אנחנו עוד צריכים להשתפר, אבל עדיף להשתפר אחרי ניצחונות ולא אחרי הפסדים". על המפגש עם הפועל ירושלים: "כולם רואים שהם בכושר טוב, אבל עם הקהל שלנו בבית שלנו - נרצה לעשות זאת".

עוד בוואלה! ספורט

גביע הטוטו: הפועל תל אביב ניצחה בנתניה, מכבי פתח תקוה הודחה

לכתבה המלאה

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד: "אני חושב שנלחמנו אחרי שספגנו את השער הראשון ואכן הצלחנו לעשות את זה, אבל נצטרך להמשיך לעבוד. מה חשוב זה מה שקורה על המגרש ופחות מה שאנחנו עושים על הקווים, אנחנו יכולים להדריך את השחקנים, אבל הם אלה שמשחקים. יש לנו משחק נוסף בעוד כמה ימים, וזה יהיה המשחק הרביעי ב-12 ימים וזה יהיה קשה. המחשבות שלי במשחק הבא. השחקנים עשו מה שהם יכולים, אך זה לא הספיק הערב".

על גבי קניקובסקי: "הוא רוצה לעזוב, ואנחנו צריכים להכין את הסגל לעונה ואת השחקנים שישחקו. במהלך המשחק הייתי צריך שחקנים שיעשו את ההבדל בהתקפה, והוא עבד. עם זאת, הוא לא רוצה להישאר, וזה יהיה בעייתי להשאיר שחקן שלא רוצה להיות במועדון ולכן אנחנו שמים אותו בצד. אני אוהב אותו, המצב איתו מורכב. אבל לא מתאים להרכיב אותו כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully