וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "עזיבתי לא על הפרק, זה שטויות"

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 14:22

הקיצוני של מכבי תל אביב דיבר לקראת הגומלין מול ספרטק טרנבה: "אין לי מקורבים ולא היו לי מקורבים, אני אומר הכול בקול". החלוץ צפוי לפתוח בחוד לצד אדוארדו גררו. המאמן האורח: "היריבה מאוד חזקה, נצטרך להיות מושלמים טקטית" (20:30, ספורט4)

תקציר: ספרטק טרנבה - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב

אחרי 0:0 בשבוע שעבר, מכבי תל אביב לא תסתפק בדבר מלבד ניצחון על יריבתה הסלובקית (חמישי, 20:30, ספורט4) והעפלה לפלייאוף הקונפרנס ליג - מרחק שני משחקים משלב הבתים. הצהובים כמובן יהיו ללא יונתן כהן, שנמכר לפיזה האיטלקית - ויגיעו כשהם עדיין בעיצומה של בנייה מחודשת של הסגל.

פטריק ואן לוון התייצב למסיבת העיתונאים היום ותחילה נשאל על מכירת יונתן כהן: "יש לו את היכולת להצליח בפיזה והוא יצטרך להראות את זה. מבחינתי הכול בסדר, הוא כיבד את כולם ואני חושב שכולם מאחלים לו את הטוב ביותר ורוצים שיצליח". על המשחק הקודם נגד טרנבה אמר ההולנדי: "יצרנו מספיק מצבים ועכשיו חובת ההוכחה על השחקנים. אנחנו לאט לאט מגיעים לרמה בה היינו בעונה שעברה, באימונים וגם במשחקים, ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. אני מאמין במה שאנחנו עושים ובמה שהשחקנים עושים. גם בשנה שעברה שיחקנו כדורגל התקפי, זו הגישה שלנו וכך ננסה לעשות גם מחר".

על יכולתו של השוער הצעיר דניאל פרץ, שפתח בכל משחקי הקבוצה העונה: "כשיש לך הזדמנות להראות את עצמך אתה צריך להוכיח את עצמך, ואני חושב שדניאל מראה את היכולות שיש לו ושבזכותן האמנו בנו. אין ספק שהוא מוכיח שהוא שוער מצוין לעתיד, גם השחקנים מרגישים בנוח איתו". על חלון ההעברות: "שואלים אותנו כל הזמן על חיזוק הסגל ואנחנו כל הזמן עונים שאנחנו מחפשים להתחזק. עד שחלון ההעברות לא ייסגר, מכבי תל אביב תמיד בוחנת אפשרויות כדי לחזק את הסגל. מכבי תל אביב זה מועדון שרוצה לבנות שחקנים, כמו שעשינו עם יונתן שעלה מהנוער. אנחנו לא תלויים בשחקן אחד".

שחקן מכבי תל אביב אדוארדו גררו. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
צפוי לפתוח. גררו/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

לצדו של ואן לוון ישב טל בן חיים, שדיבר גם הוא על מכירת כהן: "אני מאחל ליונתן כהן בהצלחה, הוא התקדם בשנים האחרונות, נתן הרבה למועדון והרוויח את המעבר הזה. אני בטוח שאנחנו כמועדון, מכבי תל אביב, למרות שיוני יחסר לנו, נדע להתגבר על זה".

אם הוא מצפה עכשיו לתקוע יתד בהרכב: "אם אקבל יותר דקות, זה רק הזמן יגיד. אני מצפה מעצמי ורוצה לתת לקבוצה הרבה יותר מאשר בעונה שעברה, אבל זה לא קשור להבאה או עזיבה של שחקן. אני מגיע לכל אימון ולכל משחק כדי לעשות את הכי טוב ולעזור כמה שאני יכול. אנחנו רק באמצע אוגוסט והיו בסך הכל ארבעה משחקים - לא פתחתי בשלושת המשחקים הראשונים ואני כבר שומע מקורבים לטל בן חיים שאומרים שטל רוצה לעזוב. אני לא בן 18, אין לי מקורבים ולא היו לי מקורבים, אם יש לי משהו להגיד, אז אני אומר. הפרסומים האלה, לצערי, גורמים לי נזק כי אנשים מאמינים לשטויות האלה. צריך להיכנס לפרופורציות, עזיבה מבחינתי לא על הפרק, אני רוצה להיות פה וזו הסיבה שהארכתי חוזה לפני חודש וזו הסיבה שמצ'כיה חזרתי למכבי תל אביב ולא עניינו אותי הצעות אחרות".

על פי האימון המסכם נראה שואן לוון יעשה שינוי אחד בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו במשחק הקודם. אדוארדו גררו שהחלים מפציעה, צפוי לפתוח במקומו של מתן חוזז, כאשר שרן ייני יתופקד שוב לצידו של דן גלזר בקישור האחורי. מאור קנדיל הפצוע יעדר וגם השוער דניאל טננבאום, שנמצא בבידוד לאחר שהתגלה כחיובי לקורונה, לא בסגל.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, דן גלזר, שרן ייני, אבי ריקן, אדוארדו גררו, טל בן חיים, אוסמה חאליילה.

עוד בוואלה!

הקבוצות יוכלו למנוע רק כניסת אוהדים שהורחקו על ידי בית המשפט

לכתבה המלאה
מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזז נגד טרנבה בשבוע שעבר/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

ספרטק טרנבה

אצל היריבה הסלובקית ידעו היטב אחרי המשחק הקודם שהם נמנעו מהפסד רק תודות להחמצות של מכבי תל אביב. טרנבה תגיע במצב רוח טוב אחרי 0:4 קליל על ליפטובסקי בליגה ביום שבת, אבל גם עם חשש אמיתי ממחזיקת הגביע הישראלי.


המאמן מיכאל גשפאריק אמר: "נהיה חייבים להיות מושלמים מבחינה טקטית. אסור לנו לבצע טעויות בחלק האחורי ומקדימה נצטרך להיות כמה שיותר יעילים. מכבי יריבה מאוד חזקה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. בימים האחרונים גיבשתי את ההרכב בראש. יהיו שינויים גם בהרכב וגם במערך. אנחנו חייבים להבין שהיריבה שלנו מאוד חזקה ושאנחנו צריכים לנסות לעצור אותה".

הרכב משוער: דומיניק טקאץ', רומן פרוחזקה, סבסטיאן קושה, פיליפ טברדזיק, איזוצ'וקוו אנתוני, מרטין מיקוביץ', קיריאקוס סאבידיס, מרטין בוקטה, סיימון קבראל, יוסוף באמידלה, מילאן ריסטובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully