וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס הפועל באר שבע: "חסרה לה כימיה, שחקני הכנף שלה לא מגוונים"

רמיק יז'רסקי ששיחק גם בוורוצלאב, מכין את הקבוצה הפולנית למזג אוויר קשה (ה', 20:00, ספורט3) ומסמן את נקודות המפתח

תקציר הפסדה של הפועל באר שבע 2:1 לשלונסק ורוצלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

שחקן העבר רמיק יז'רסקי שיחק בהפועל באר שבע במשך שנתיים (2002-2004) ובהמשך חזר לישראל לקדנציה קצרה במדי בני סכנין. אבל הקבוצה איתה הוא מזוהה יותר מכל היא שלונסק ורוצלאב, שמחר תתארח אצל הקבוצה מבירת הנגב למשחק הגומלין במוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 20:00, ספורט3). המשחק הראשון הסתיים ב-1:2 לפולנים והם ינסו לשמור על היתרון.

יז'רסקי שיחק בוורוצלאב חמש שנים לפני שהצטרף לבאר שבע וב-2010 שב אליה לקדנציה שנייה, שבסיומה פרש. "אני עוקב אחרי הפועל באר שבע מאז ששיחקתי במדיה", אמר לתקשורת הפולנית, "המשחק יהיה בפתח תקוה, אבל הרבה אוהדים יגיעו כי הם מאוד נאמנים לקבוצה. במשחקים חשובים כמו זה, הם יודעים ליצור אווירה מצוינת"

חלוץ העבר בן ה-45 הזהיר: "יהיה מאוד חם ולח, תנאי מזג אוויר שונים לחלוטין מאשר בוורוצלאב. לדעתי זה יהיה אחד הקשיים הגדולים איתם שלונסק תתמודד".

רמיק יזרסקי בני סכנין. ברני ארדוב
יז'רסקי במדי סכנין/ברני ארדוב

יז'רסקי סימן את נקודת התורפה של הקבוצה הישראלית: "לבאר שבע עדיין חסרה כימיה וראו את זה במשחק בפולין. יש לה שחקני כנף מהירים, אבל הם לא מגוונים - לפחות זה מה שאפשר היה לראות במשחק הראשון. באלמנט של החיבור בין השחקנים לוורוצלאב יש יתרון כי היא בשלב יותר מתקדם של העונה"

הפולני סיכם: "באר שבע לא הראתה שום דבר שרומז שהיא קבוצה שאי אפשר לעבור. יחד עם זאת, אסור לזלזל בה. ורוצלאב תהיה צריכה להיות אגרסיבית ולשחק כדורגל פיזי. באר שבע לא תוותר ולכן ורוצלאב חייבת להיות דרוכה. יהיה מאוד חבל להפסיד 2:0 ולהיות מודחים, אבל אני אופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully