וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למסי יש צד שטני שלא מכירים, הוא מסוגל לפרק את חדר ההלבשה של פ.ס.ז'"

בצל הפסטיבל בפריז, אחד הפרשנים ניסה להשבית את השמחה: "מסי מניפולטיבי. הוא יכול לחייך אליך, ולתקוע לך סכין מאחורי הגב"

פריז סן ז'רמן מודיעה על חתימתו של ליאונל מסי/מתוך טוויטר

בצל פסטיבל החתימה של ליאו מסי בפ.ס.ז', היה גם עיתונאי אחד שניסה להשבית את השמחה. וינסן משנו, כתב לשעבר במגזין "פראנס פוטבול", טוען שאחרי שההתלהבות הראשונית תרד, פ.ס.ז' תגלה שהחתימה שחקן "שטני ומניפולטיבי" ש"מסוגל לפרק בקלות את חדר ההלבשה".

"לליאו מסי יש צד שטני שלא כולם מכירים. הוא מאוד מניפולטיבי. הוא מסוגל לקנות אותך עם החיוך שלו, אבל לתקוע לך סכין מאחורי הגב. אני רציני לגמרי", אמר משנו, וטען ששחקנים בברצלונה אמרו לו ש"בחדר ההלבשה שם, הוא הוריד את כולם על הברכיים. השחקנים היו צריכים לציית לחוקים שלו. הוא ניסה לשלוט במועדון, ולא תמיד הצליח, אבל אף אחד לא העז לגעת בו. הוא היה פרה קדושה, כל הקבוצה והעיר הייתה לרגליו".

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן עם ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
מתכון לצרות בחדר ההלבשה? מסי ואמבפה/רויטרס

לדבריו של אותו עיתונאי, לאנחל די מריה ולאנדרו פארדס יהיה כעת תפקיד מכריע: אם לא יחברו בין בן ארצם מסי לבין שאר השחקנים, חדר ההלבשה לא יהיה רגוע.

"מסי חכם מאוד. הוא הולך ללמוד את הסיטואציה בחדר ההלבשה, לבחון את הדינמיקה בין השחקנים. הוא יודע שהוא יכול לסמוך על ניימאר, על פארדס ודי מריה", הסביר. "אני מניח שהוא ילחש על אוזנו של פוצ'טינו לא מעט, וינסה לכפות את דעתו על הקבוצה. בכל תסריט אחר, חדר ההלבשה עלול להתפרק והסיטואציה תהיה בלתי אפשרית. נכון שאין מה לדאוג מהיחסים שלו עם ניימאר, אבל אני לא בטוח איך ייראה הקשר שלו עם אמבפה. ייתכן שיהיו שם רגשות קנאה ותסכול. זה עלול להיות מסובך, במיוחד אם אחד משניהם לא יקבל מספיק כדורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully