וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה מתסכל: ים מדר סיים ללא נקודות בליגת הקיץ, החוזה בבוסטון מתרחק

16 דקות פושרות לרכז ב-82:107 על דנבר. הסלטיקס השתמשו בחריגת השכר כדי להחתים את דניס שרודר, האפשרויות לחוזה מצטמצמות

ים מדר מתאמן בניו יורק לקראת ליגת הקיץ של ה-NBA/מתוך טוויטר

דווקא אחרי הפתיחה המעודדת של ליגת הקיץ, ים מדר חווה הלילה (בין שלישי לרביעי) תסכול רב. רכז הפועל תל אביב שמקווה להשיג חוזה בבוסטון, רשם את הופעתו השנייה בליגת הקיץ, ובניגוד למשחק הראשון מול אטלנטה אותו סיים עם 8 נקודות והרבה מחמאות, מול דנבר זה נראה הרבה פחות טוב. מדר עלה שוב מהספסל ושוב הסתפק ב-16 דקות, אבל הפעם סיים אותן ללא נקודות (0 מ-3 מהשדה), נחסם פעמיים, רשם אסיסט בודד לעומת שני איבודים והיה השחקן עם מדד הפלוס/מינוס הכי פחות טוב בקבוצה (8-).

מדר התקשה מול הפיזיות של הסגל של דנבר, שמלבד שחקן השנה השנייה הענק בול בול (26 נקודות ו-9 ריבאונדים) כולל גם כמה פרצופים מוכרים לחובבי הכדורסל הישראלי, כמו אקס מכבי תל אביב טאריק בלאק (4 נקודות) ושחקני הפועל באר שבע לשעבר סמאג'ה כריסטון (2) וקיילב אגאדה (לא קלע).

ים מדר במדי בוסטון סלטיקס. Ethan Miller, GettyImages
האפשרויות הולכות ופוחתות. מדר בפעולה הלילה/GettyImages, Ethan Miller

מדר יקווה להותיר שוב רושם חיובי במשחק הבא של הסלטיקס מול אורלנדו בלילה שבין חמישי לשישי, אבל עוד לפני כן נראה שסיכוייו לקבל חוזה מובטח בבוסטון הצטמצמו משמעותית. הלילה סיכמה בוסטון עם דניס שרודר, ומלבד עיבוי מצבת הרכזים שלה, השתמשה גם ב-5.9 מיליון הדולרים שמוקצים לקבוצה כחריגת שכר כדי להחתימו.

במצב הנוכחי, החוזה המובטח היחיד שמדר יוכל לקבל הוא חוזה מינימום לשנתיים, וכדי לעשות זאת בוסטון תצטרך לחתוך את אחד השחקנים מהסגל שמונה כעת 15 שחקנים. לחילופין הוא יוכל למלא את המשבצת הפנויה האחרונה של הסלטיקס לחוזה דו כיווני, אבל חוזה כזה נראה הרבה פחות אטרקטיבי ועשוי להביא אותו לקבוצת הג'י ליג של הסלטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully