וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר התרגש: "הגשמת חלום". בבוסטון התלהבו: "נראה כמו טוני פארקר"

רכז הפועל תל אביב אחרי הבכורה בליגת הקיץ: "תחושה מדהימה". חברו לקבוצה ומאמנו שיבחו: "משחק בלתי ייאמן שלו, הוא סחף אותנו". כתבי הסלטיקס התאהבו: "מסתמן שהוא הרכז הטוב בסגל"

ים מדר מתאמן בניו יורק לקראת ליגת הקיץ של ה-NBA/מתוך טוויטר

עם 8 נקודות, שני אסיסטים ושני ריבאונדים ב-16 דקות, ים מדר הצליח לקנות את כתבי ואוהדי בוסטון. הופעת הבכורה של רכז הפועל תל אביב בליגת הקיץ הסתיימה עם ניצחון 83:85 על אטלנטה, ועם המון מחמאות.

מארק דאמיקו, אחד מכתבי בוסטון, כתב ש"אני לא רוצה לעשות יותר מדי הייפ אחרי כמה דקות של משחק בליגת הקיץ, אבל אי אפשר שלא לאהוב את איך שים מדר נראה. יש לו ביטחון, פיזיות ויוזמה. ככה נראה שחקן בעונה השנייה שלו בליגת הקיץ".

בריאן רוב מהאתר Masslive ממסצ'וסטס, צייץ ש"מדר מבסס את עצמו כבר עכשיו כרכז הכי טוב בסגל של בוסטון בליגת הקיץ", והפליג במחמאות גם בדוח סיקור המשחק שלו: "הוא שינה את המשחק כשנכנס כמחליף ברבע האחרון. ראינו ניצוצות של שחקן לוחמני עם יכולת לעשות מהלכים מלהיבים. הוא מסר היטב, שמר חזק, שלח ידיים והפריע ליריבים עם הכדור. יש דברים שנראה שהוא יכול לשפר, כמו למשל את היכולת למסור מסירות מתוחכמות מדי. אבל הוא עוד לא בן 21, ויש לו המון מקום לשיפור. זו הייתה חתיכת בכורה מרשימה בשבילו".

ב"בוסטון גלוב" כתבו ש"אמנם התוכניות של בוסטון לגבי מדר עדיין לא ברורות, אבל במשחק הזה הוא נראה כמו הימור בטוח. הוא היה אחד השחקנים הכי טובים של בוסטון, למרות שזכה לדקות מוגבלות".

מדר הנרגש נקרא לעמדת הריאיונות עם סיום המשחק והודה ש"זה חלום שהתגשם".

"התחושה מדהימה", הסביר, "לעלות על המגרש וללבוש את המדים של בוסטון סלטיקס זה כבוד ענק. אני מרגיש מבורך, מרגיש בר מזל. שמח לייצג אותי ואת המשפחה שלי. אני מנסה לעצור כל מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה שלי לנצח. היום זה היה בעיקר בצד ההגנתי - ניסיתי לעלות מהספסל ולתת אנרגיות, לעזור לחבר'ה לתת עוד דחיפה. אני שמח שזה עבד".

פייטון פריצ'ארד, המצטיין בשורות בוסטון עם 23 נקודות, החמיא למדר בסיום. "ביחס להופעת בכורה, הוא נתן משחק בלתי ייאמן. התחלנו את המשחק רע מאוד והוא נכנס והוסיף המון אנרגיות. האקטיביות שלו זה בדיוק מה שהיינו צריכים, ומאותה נקודה המשכנו".

ג'ו מאזולה, מאמן הסלטיקס בליגת הקיץ, הודה ש"המשחק הראשון של ים היה מעל הציפיות. אנחנו צריכים למצוא לו תפקיד, להגדיר לו מה התפקיד שלו צריך להיות ברמות האלה, ואיך הוא יכול להשתפר בזה. זה מתחיל בללחוץ על הכדור ולקבל החלטות נהדרות עבורו ועבור הקבוצה. איבדנו היום רק 11 כדורים, וזה הרבה בזכות קבלת ההחלטות שלו וקור הרוח שלו. אני מאוד מרוצה ממנו. בשבוע שעבר כשהוא הצטרף לאימונים, הוא סבל מכאבי גדילה. אבל ביומיים האחרונים הוא הדביק את הפער, וראו את זה היום. נצטרך לקבל ממנו את אותה גישה הגנתית, ונקווה שנוכל לתת לו לגעת קצת יותר בכדור בהתקפה כדי לתת לו ביטחון לייצר מהלכים עבורו ועבור אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully