וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "מרגיש טוב, אני שמח שהגענו לסיכום על הארכת החוזה"

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 23:06

קשר הפועל חיפה דיבר אחרי שבישל פעמיים ב-1:2 על נוף הגליל. אלישע לוי: "שמח שעמדנו ביעד". הוכנבוים: "נוותר על הבלם הנבחן"

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

הפועל חיפה הצליחה לחזור הערב (שלישי) מפיגור ל-1:2 מול הפועל נוף הגליל והבטיחה את המקום הראשון בבית א' של גביע הטוטו ואת העלייה לחצי הגמר.

דור מלול שחקן הפועל חיפה עם חנן ממן. לילך וייס רוזנברג
הרבה חיוכים. ממן עם מלול/לילך וייס רוזנברג

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "מה ששימח אותי היום זה שניצחנו למרות שהיינו עייפים. אנחנו הקבוצה היחידה ששיחקה ארבעה משחקים וזה לא היה קל ונפל על מעט שחקנים. שיחקנו סבלני ושקט, ידענו לבוא ולנצל את ההזדמנויות שלנו. אני שמח שניצחנו ושהשגנו את היעד שלנו לעלות לחצי הגמר. הגיע הזמן שהשחקנים יקשיבו לי אחרי כמה חודשים (בצחוק). היה חכם יותר לשחק מהצד, הסבלנות תמיד משתלמת, אני שמח מאוד שכבשנו שער יפה וקל. אנחנו נהנה מכדורגל, הקבוצה שלנו אוהבת לשחק כדורגל וזו הזדמנות לבדוק את עצמנו מול קבוצות חזקות, גם מכבי חיפה וגם הפועל באר שבע, וזה יהיה מעניין".

חנן ממן, שבישל את שני השערים של החיפאים, אמר: "אני מרגיש טוב, אני מקבל הרבה ביטחון מהצוות והשחקנים. אני עדיין לא בשיא שלי, קשה לי להרים את עצמי. כשאתה מקבל את הגב מהחבר'ה, אתה יודע שבסוף זה יעבוד. אני שמח שעשינו את העבודה ואני מקווה שנעשה עבודה טובה בחצי הגמר. לא אכפת לי נגד מי נשחק בחצי הגמר, גם מכבי חיפה וגם הפועל באר שבע קבוצות גדולות ויהיה קשה מאוד נגדן".

ממן, שסיכם את תנאיו וצפוי להאריך את חוזהו, אמר: "הרצון להישאר לא לעוד עונה, אלא לשתיים נוספות לאחר מכן וזה המתווה. אני שמח שהגענו לסיכום".

מאמן נוף הגליל ירון הוכנבוים: "היינו מצוינים עוד לפני ההרחקה והגענו למצבים של 100%. אני מרוצה מאוד מההופעה שלנו, מאוכזב מאוד מהתוצאה כמובן, אבל סימנו את המשחקים האלה כמשחקים של הכנה. חסרו לנו מספר שחקנים ויש עוד עמדות שאנחנו צריכים לחזק. בשביל חצי הרכב, הפועל נוף הגליל, נתנו הצגה יפה".

הוכנבוים, שראה את הבלם הנבחן שלו עומאר בה מורחק, לא החמיא לו במיוחד בסיום ואמר: "אם הייתי מחפש בלם שני הייתי מחתים את הבלם שפה, אבל אנחנו נוותר עליו. אני מקווה שבפעם הבאה ננצל את המצבים שהגענו אליהם כי יש לנו חלוצים טובים, שיודעים את העבודה. החלום שלי הוא לעשות קבוצה התקפית עם שני חלוצים בשפיץ והצטרפות של הרבה שחקנים קדימה. אנחנו רוצים ליהנות ולשחק התקפי, אני מקווה שזה מה שיקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully