וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן סיכם את כל תנאיו בהפועל חיפה: "היה חשוב שהוא יישאר מרוצה"

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 13:36

אחרי חודשיים של מתיחות, הצדדים סגרו את כל הפרטים והקשר צפוי להאריך את חוזהו בקבוצה: "כולם יודעים את המשמעות שלו עבור המועדון"

תקציר: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט1

כל תנאיו של חנן ממן בהפועל חיפה סוכמו, והקשר צפוי להאריך את חוזהו בקבוצה. כזכור, בחודשיים האחרונים שררה מתיחות בין השחקן לבין המועדון, זאת בשל רצונו של ממן להאריך את חוזהו ולהשתדרג, כאשר בשבועיים האחרונים הדבר היחיד שהפריד בין הצדדים היה השכר בעונה האחרונה של החוזה החדש, אך כעת גם הפרט הזה נסגר והצדדים סיכמו את כל הפרטים.

בסביבת הקשר ממתינים כרגע לבעלים יואב כץ, שיחזיר את החוזה עליו הוסכם חתום, ואז ממן יחתום רשמית. "היה חשוב להשאיר את חנן מרוצה", אמר גורם בקבוצה". כולנו יודעים את המשמעות שלו עבור הפועל חיפה וראינו את זה גם במשחקי גביע הטוטו".

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
צפוי לחתום על הארכת חוזה. ממן/לילך וייס רוזנברג

מנגד, מי שלא צפוי להישאר הוא מיקי סירושטיין. השחקן ממשיך להתאמן כרגיל אך שני הצדדים מודעים לרצון להיפרד. עם זאת, סירושטיין, שמבוקש על ידי כמה קבוצות בליגת העל, הבהיר שהוא רוצה קבוצה שתהווה עבורו אתגר כך שלא ייקח כל הצעה. בצוות המקצועי מנגד רוצים מאוד להתיר את חוזהו של השחקן בשל הרצון לפנות תקציב להחתמת ז'ואאו ז'אקיטה או קשר אחורי זר אחר כשהעדיפות כמובן היא לשחקנה של טונדלה הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully