וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בזמן שאוהדי ברצלונה בכו על עזיבת מסי, לאפורטה בילה עם פלורנטינו פרס"

חבר הנהלת ברצלונה שהתפטר בצל הסערה, ממשיך לתקוף את הנשיא: "הוא לא עשה הכל כדי להשאיר אותו. זו פגישה אנושה לתדמית המועדון"

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בזמן שבקטאלוניה ובארגנטינה טוענים שברצלונה עושה ניסיון אחרון כדי להשאיר את ליאו מסי, הביקורות מבית גוברות. ז'אומה לופיס, חבר ההנהלה של ברצלונה שהתפטר כמחאה על ההתנהלות של ז'ואן לאפורטה בפרשת מסי, תקף אמש (שני) את הנשיא ומתח עליו ביקורת חריפה.

"בזמן ששחקני ואוהדי בארסה בכו על עזיבתו של ליאו, הוא בילה ונהנה ממאכלי ים עם פלורנטינו פרס", סיפר לופיס, כשהוא מתכוון לפגישה בין נשיאי המועדונים בנוגע להסכם מכירת הזכויות של הליגה הספרדית לקרן CVC. "אלה דברים שפוגעים בתדמית של ברצלונה בצורה אנושה. אני לא יודע כמה ההסכם הזה חיובי לברצלונה, כי יש סביבו המון סימני שאלה".

נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה. רויטרס
סופג אש. לאפורטה/רויטרס

לופיס טוען שמלבד הכישלון של לאפורטה בהשארתו של מסי, הוא גם לא עשה מספיק כדי למנוע את עזיבתו. "היו לו 25 ימים כדי לחשוב על רעיונות יצירתיים איך לצאת מהמשבר הזה. היו דברים לעשות. לצערי, הוא לא עשה מספיק כדי להשאיר את ליאו. מעולם לא היה משא ומתן של ממש על חוזה חדש עבורו. לדעתי, הוא חשב יותר מדי על החיסכון שיהיה לו בטווח הקצר, אבל לא הבין את הפגיעה שעזיבה של מסי תגרום לברצלונה בטווח הארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully