וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי הגיע לפארק דה פראנס והציג את החולצה מספר 30 | עדכונים שוטפים

יום סוער לכוכב הארגנטינאי בפריז: אחרי הנחיתה וקבלת הפנים החמה, עבר בדיקות רפואיות והמשיך לביקור באצטדיון לפני שחתם רשמית. יש סעיף עדיפות מיוחד לנבחרת. פסטורה: "חלאיפי תמיד ביקש מאיתנו לספר לו בנבחרת שפריז עיר טובה"

הגעתו של ליאונל מסי לפריז/רויטרס

המעבר הגדול של הספורט העולמי נסגר: ליאונל מסי הוא שחקן פריז סן ז'רמן! אחרי למעלה מ-20 שנה בברצלונה, הכוכב הארגנטינאי סיכם את תנאיו בשורות הקבוצה הצרפתית, ואחרי לילה סוער עם שלל דיווחים סותרים, הוא נחת בצרפת, עבר את הבדיקות הרפואיות ובסופן של כמה שעות עמוסות גם חתם רשמית לשנתיים. כך התנהל היום הדרמטי.

23:35: שימו לב מי עוד לבש את החולצה מספר 30 בעבר

23:17: זה קרה - פריז סן ז'רמן הודיעה רשמית על החתמת ליאו מסי

22:50: ליאו מסי עלה על כר הדשא והציג את החולצה החדשה

  • 21:32: על פי TYC, בחוזה של מסי עם פ.ס.ז' יש סעיף מיוחד שמעניק עדיפות לנבחרת ארגנטינה במקרה של התנגשות של משחקים רשמיים או משחקי ידידות. לצוות הארגנטינאי גם תהיה גישה למתקנים של פ.ס.ז'.
  • 21:15: אנדרס אינייסטה ל-AFP: "יכאב לראות את מסי בחולצה אחרת. הוא ההתגלמות של ברצלונה, הוא היה הכול".

21:30: עוד טיזר של פריז סן ז'רמן

21:00: מסי הגיע לפארק דה פראנס

  • 20:55: החולצה של מסי תימכר החל מ-9 בבוקר בחנות של פ.ס.ז' בשאנז אליזה.
  • 20:50: חאבייר פסטורה, אקס פריז סן ז'רמן, אמר ל-RMC: "כשהיינו בנבחרת, הנשיא אל חלאיפי תמיד אמר לדי מריה ולי לדבר עם מסי ולספר לו שפריז עיר טובה ושיש קבוצה טובה. עשינו את זה בעיקר בשביל הכיף. המעבר שלו פנטסטי עבור פ.ס.ז' ועבור הליגה. האוהדים יראו שלושה מחמשת השחקנים הטובים בעולם משחקים יחד".
  • 19:50: מסי כנראה יערוך את הבכורה הרבה לפני סרחיו ראמוס, שצפוי להיעדר בין חודש לחודשיים נוספים בגלל פציעה.
  • 19:45: מסי עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. הכול מוכן לטקס ההצגה מחר בצהריים.

17:58: שעון החול של פריז סן ז'רמן לקראת החתימה הרשמית

17:40: כך נראה כעת הרכב אפשרי (אחד מני רבים) של פריז סן ז'רמן

17:35: הנסיעה המאובטחת אל בית החולים, לקראת הבדיקות הרפואיות

  • 17:30: פ.ס.ז' הודיעה כי מסי יוצג מחר (רביעי) בשעה 12:00 בצהריים בפארק דה פראנס.
  • 17:15: מסי הגיע לבית החולים בפריז כדי לעבור בדיקות רפואיות.

16:53: מסי נופף לאוהדים עם חולצה של פ.ס.ז'

16:52: כצפוי, מסי לא יקבל את המספר 10 שנותר אצל ניימאר

16:40: הטיזר של פריז סן ז'רמן לקראת החתימה של מסי

  • 16:36: אפשר לברך, מסי נחת בפריז.
  • 16:34: מעל 140 אלף איש עקבו אחר הטיסה של מסי לפני הנחיתה בפריז.

16:20: ההתרגשות בשדה התעופה בעיצומה

16:15: ניימאר בסטורי באינסטגרם לקראת האיחוד עם מסי: "שוב ביחד"

16:00: הנחיתה קרבה, אוהדי פריז סן ז'רמן קוראים בשמו של מסי

אנטונלה מסי עם סטורי מהמטוס אל פריז. אינסטרם, צילום מסך
במטוס, עם אשתו אנטונלה, מסי ומשפחתו יוצאים למסע/צילום מסך, אינסטרם
ליאונל מסי מגיע לשדה התעופה של ברצלונה. רויטרס
אדיוס ברצלונה. מסי/רויטרס
ליאונל מסי ומשפחתו מגיעים לשדה התעופה של ברצלונה, בדרך לצרפת. רויטרס
המשפחה איתו. אשתו והילדים בשדה התעופה/רויטרס
חורחה מסי, אביו של ליאונל מסי, בשדה התכופה לפני הטיסה לצרפת. רויטרס
כן, זה קורה. חורחה מסי מאשר/רויטרס

צפו בליאו מסי ומשפחתו בשדה התעופה

  • 14:23: ליאו מסי הגיע לשדה התעופה בברצלונה לצד אשתו ושלושת ילדיו.
  • 13:50: חורחה מסי, אביו וסוכנו של הפרעוש, הגיע לשדה התעופה בברצלונה ואמר לאחד העיתונאים: "כן, ליאו יחתום היום בפ.ס.ז'. מדוע הוא עזב את ברצלונה? צריך לשאול אותם. הוא עצוב? ראיתם את הפרצוף שלו במסיבת העיתונאים".
  • 13:33: לפי הדיווחים בצרפת, פ.ס.ז' מתכננת להציג את מסי מחר בשעות הצהריים.

13:23: העיתונאים והצלמים הצרפתים חוזרים לשדה התעופה לה בורז'ה בפעם השלישית. הפעם הם אמורים לקבל את מבוקשם

13:10: אוהדים ראשונים בפריז גם התייצבו בשדה התעופה לה בורז'ה, בו מסי אמור לנחות

  • 13:05: לפי "ל'אקיפ", מסי סירב להצעה של ניימאר לקחת ממנו את חולצה מספר 10. הוא ילבש בפ.ס.ז' את החולצה מספר 30, איתה החל את הקריירה בברצלונה.
  • 13:04: לאור העובדה שדרגת המס הכי גבוהה בצרפת היא 45 אחוז, והמשכורת של מסי היא כ-35 מיליון יורו נטו בעונה, המשמעות היא שמבחינת פ.ס.ז' העלות של השכר של מסי היא 63 מיליון יורו לעונה - כ-1.2 מיליון יורו לשבוע.
  • 13:02: גם פבריציו רומאנו מצטרף לדיווחים: מסי הגיע לסיכום סופי עם פ.ס.ז' על חוזה לשנתיים, עם אופציה להאריך את החוזה בעונה נוספת, עד יוני 2024. המשכורת של הפרעוש תעמוד השנתית שלו תעמוד על כ-35 מיליון יורו.
  • 13:00: עוד רמז להמראה של מסי: עשרות מאבטחים הגיעו לביתו שבשכונת קאסטלדפלס בפאתי ברצלונה, לקראת יציאת השיירה לשדה התעופה. במקביל, נמצאים גם עשרות אוהדים במקום.
  • 12:57: ב"'לאקיפ" ו"טלפוט" טוענים: הושג סיכום סופי בין פ.ס.ז' לליאו מסי, שימריא לפריז בשעות הקרובות. לפי הערכות, הפרעוש ינחת בשעות אחר הצהריים.

12:30: אחרי שנים: הפוסטר של מסי הוסר מהקאמפ נואו

התמונה של ליאונל מסי מורדת מהקיר באצטדיון קאמפ נואו, ברצלונה. רויטרס
התמונה של ליאונל מסי מורדת מהקיר באצטדיון קאמפ נואו, ברצלונה/רויטרס
התמונה של ליאונל מסי מורדת מהקיר באצטדיון קאמפ נואו, ברצלונה. רויטרס
התמונה של ליאונל מסי מורדת מהקיר באצטדיון קאמפ נואו, ברצלונה/רויטרס

12:25: כוננות מוגברת בשדה התעופה בברצלונה: "כל הסימנים מראים שמסי ימריא לפריז תוך דקות"

  • 11:43: בתקשורת הקטלאנית מדווחים: אנשי ברצלונה הופתעו מהדיווחים על ההצעה החדשה שהגישו למסי, כביכול, וטענו כי מאחורי הפרסומים עומדים אנשיו של מסי. לדעתם, מדובר בניסיון מכוון של אנשיו של הפרעוש לזרז את פ.ס.ז' ולקבל את התנאים שהוא מציב.
  • 10:44: לפי פבריציו רומאנו, המשא ומתן בין מסי לפ.ס.ז' נמשך, ועדיין יש מספר סעיפים ופרטים שלא נסגרו. לטענתו, פ.ס.ז' רוצה להכריז על המעבר כמה שיותר מהר. כמו כן, לדבריו בברצלונה מכחישים את הפרסומים על הצעה חדשה שהגישו למסי במהלך הלילה.
  • 10:20: לפי "ל'אקיפ", מה שמפריד בין מסי לבין חתימה בפ.ס.ז' היא מחלוקת קטנה על חלוקת הכספים מזכויות התדמית (מרצ'נדייז ופרסומות, בין היתר). כל שאר פרטי החוזה סגורים ומסוכמים.

10:15: ניימאר וטילו קהרר כבר נרגשים: "יהיה מצוין אם מסי יצטרף, נקווה שזה יקרה"

  • 9:00: לפי הדיווחים האחרונים בצרפת וארגנטינה, מסי אכן קיבל הצעה מברצלונה בדקה ה-90, אבל דחה אותה וצפוי לנחות בפריז במהלך היום. בארגנטינה טוענים: ההכרזה על חתימתו מתוכננת ל-11:00 שעון ישראל.
  • 8:03: גם ב"ל'אקיפ" הצרפתי טוענים: "על אף שבצרפת קיוו שיגיע כבר ביום ראשון, ההערכה היא שההסכם בין פ.ס.ז' לליאו מסי ייחתם היום. שיחות נוספות בין ראשי פריז לבין נציגיו של מסי יתקיימו היום. טרם נסגרו כל הפרטים, אבל הצדדים קרובים להסכמה. המטוס הפרטי של מסי טס אתמול לאיביזה, שם נמצא כבר נציג של פ.ס.ז', אבל לא מסי ולא אבא שלו היו שם. עם זאת, בפ.ס.ז' בונים על הגעה שלו ב-48 השעות הקרובות".
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
זה נגמר. מסי במדי ברצלונה/רויטרס
  • 6:35: עוד פרטים ב"אולה": מלבד ההצעה מפ.ס.ז', מסי החזיק בשתי הצעות קונקרטיות נוספות, האחת מצ'לסי והשנייה מטוטנהאם. ההחלטה להצטרף לפ.ס.ז' נבעה מחומר השחקנים המרשים של הקבוצה ובאמונה שהמשפחות של אנחל די מריה ולאנדרו פארדס הארגטינאים יקלו על ההתאקלמות של המשפחה בפריז.
  • 6:30: בניגוד לדיווחים האחרונים, ב"אולה" הארגנטינאי מתעקשים שמסי סגר בפ.ס.ז', למרות הניסיונות האחרונים של ברצלונה לשנות את המצב. לפי הדיווח, גורם שמקורב מאוד למסי אמר ש"ההצעה של ברצלונה הייתה מאוחרת מדי", ושפ.ס.ז' כבר מוכנה להכרזה על ההחתמה, שאמורה להיערך באמצעות הפקת ענק בשיתוף עם רשת הטלוויזיה BeINSports. מסי אמור לנחות היום בפריס ויוצג בפארק דה פראנס, כשבזמן ההכרזה יונף דגל ארגנטינה מעל מגדל אייפל לצד המילים: "מרסי, מסי".

פ.ס.ז' או ברצלונה - מסי ממשיך לשבור שיאי פופולריות

  • 6:02: בברצלונה טוענים שעל רקע ההתפתחויות, מסי נטש את איביזה זמן קצר אחרי שנחת שם במטרה להיפגש עם נציגים מפריז סן ז'רמן ולחתום סופית על החוזה. מסי ככל הנראה טס לרוסאריו כדי לחשוב מחדש על עתידו לפני שיקבל החלטה.
  • 6:00: בארגנטינה מצטרפים לדיווח מקטאלוניה: לפי כתב ESPN הנחשב למקורב למסי, "ברצלונה מתעקשת שלא לאפשר לו לעזוב, והגישה לו הצעה אחרונה". גם העיתונאית ורוניקה ברונאטי שידועה כמקורבת למשפחה, אישרה ש"ברצלונה ביקשה לפתוח במו"מ מחודש עם מסי, ובעקבות זאת עורכי דינו של השחקן ביקשו מפ.ס.ז' עוד זמן כדי לבחון את ההצעה". לדבריה, "שום דבר עדיין לא סגור מבחינת ליאו".
  • 5:55: בספרד מסייגים את הדיווחים האחרונים על תפנית בעלילה ומעלים סימני שאלה בנוגע לאמינות הדיווחים, כשהאפשרות של ספין שנועד לשפר את תדמיתו של לאפורטה בפרשה לא נשלל על הסף: ראשית, עולה התהייה מדוע ברצלונה מנסה להציע למסי חוזה חדש בעוד הוא ולאפורטה הודו שכבר הגיעו להסכמות מלאות על חוזה לפני כן, אבל לא הייתה אפשרות להוציא אותו לפועל. שנית, אם אכן המנכ"ל פראן רוורטר אמון על המו"מ המחודש עם מסי מטעם המועדון, זהו מצב משונה: ביממה האחרונה דווח במספר כלי תקשורת בספרד שאותו רוורטר היה מי ששכנע את לאפורטה לוותר על מסי כביכול.
  • 5:45: דיווח דרמטי בברצלונה: בכמה מכלי התקשורת בקטאלוניה טוענים שלאפורטה ואנשיו הגיעו הצעה חדשה למסי, בניסיון אחרון להשאירו במועדון. לפי הדיווח, ההצעה הועברה למסי למחרת מסיבת העיתונאים הנרגשת בה הודיע על עזיבתו את המועדון אחרי למעלה מ-20 שנה, והיא זו שמעכבת את חתימתו בפריז סן ז'רמן. מסי שוקל כעת את צעדיו, והחל במו"מ מחודש עם ברצלונה, כשלפי הדיווחים מי שמוביל את המגעים מטעם המועדון ומלווה אותם באופן אישי וצמוד, הוא המנכ"ל פראן רוורטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully