וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי נפרד מברצלונה בדמעות: "הרגע הקשה בקריירה שלי"

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 14:43

שלושה ימים אחרי ההודעה הדרמטית על העזיבה, הפנומן הארגנטינאי כינס מסיבת עיתונאים. בקול חנוק אמר: "זה הבית שלי ושל משפחתי, רצינו להישאר". חלק מחבריו לקבוצה בכו, מסי: "פריז סן ז'רמן? זו אחת האפשרויות. קיבלתי הרבה פניות"

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אחרי ימים דרמטיים במיוחד בעקבות ההודעה על כך שליאונל מסי עוזב את ברצלונה, הכוכב הארגנטינאי קיים היום (ראשון) מסיבת עיתונאים בקאמפ נואו ובה הוא שפך אור על הסיפור שגרם לטלטלה בכדורגל העולמי, והציג את הדברים מנקודת מבטו. מסי פרץ בבכי עוד לפני שהתחיל לדבר וגם חלק מחבריו לקבוצה דמעו.

חבריו לשעבר של מסי לברצלונה, קרלס פויול וצ'אבי, הגיעו גם הם למקום כדי לתמוך בו, בזמן שאשתו וילדיו תפסו מקום בשורה הראשונה. בין הנוכחים היו גם שחקני הקבוצה והמאמן רונאלד קומאן. בתום דברי הפתיחה של מסי ולפני שלב השאלות, כל הנוכחים עמדו על רגליהם ומחאו כפיים במשך דקה ארוכה. מחוץ לקאמפ נואו, התגודדו מאות אוהדים שבאו להיפרד.

רויטרס

מסי אמר בגרון חנוק: "זה הרגע הקשה בקריירה שלי. בימים האחרונים ניסיתי לתכנן הרבה מה להגיד והאמת היא שלא הצלחתי לחשוב על שום דבר. זה מאוד קשה אחרי כל כך שנים. הייתי פה כל חיי. לא הייתי מוכן לזה, משפחתי ואני היינו משוכנעים שנישאר כאן, זה הדבר שרצינו יותר מהכול. אני עוזב עם אשתי ועם שלושת הילדים הקטלאנים-ארגנטינאים שלנו. זה הבית שלנו, רצינו להישאר בבית שלנו.

"היו פה רגעים מאוד גדולים וגם כמה רעים, אבל האהבה שקיבלתי תמיד הייתה זהה. הרגשתי שאוהבים ומעריכים אותי ואני מקווה לחזור בעתיד ולהיות חלק מהמועדון הזה. הרגע הכי גדול שלי כאן? קשה להגיד. חוויתי המון דברים, אבל אולי הופעת הבכורה שלי. זו הייתה הגשמת חלון, תמיד אזכור את הרגע הזה".

ברצלונה אחת הקבוצות הטובות בעולם. שחקנים חדשים יגיעו, לא רק עכשיו אלא גם בעתיד. כמו שלאפורטה אמר, המועדון הזה יותר חשוב מכל אדם. בהתחלה זה אולי יהיה קצת מוזר, אבל אנשים יתרגלו לברצלונה בלעדיי".

מסי הוסיף: "אני אסיר תודה על האהבה שקיבלתי כאן. לא יכולנו לשחק מול קהל בעונה החולפת ואני עוזב בלי שראיתי את האוהדים במשך שנה וחצי. הייתי רוצה להיפרד אחרת, עם קהל באצטדיון.

"הסיבות לעזיבה? זה בדיוק מה שלאפורטה אמר. עשיתי הכול כדי להישאר, אבל הבנתי שזה לא אפשרי בגלל ההגבלות של מנהלת הליגה. אחרי הבחירות נפגשתי עם לאפורטה ומאותו רגע הייתי בטוח שאני ממשיך. החוזה לא היווה בעיה, אבל אז קרה מה שקרה. בשנה שעברה באמת רציתי לעזוב, אבל השנה המצב שונה.

"רציתי להישאר ואני לא יכול. אני עדיין מתקשה להבין שאני עוזב. למועדון יש חובות מאוד כבדים וההנהלה לא רוצה להגדיל אותם. הייתי מוכן לקצץ 50 אחוז מהשכר. עשיתי את המיטב כדי להישאר, אבל זה לא הצליח. אין לי מה להגיד מעבר לכך.

"פריז סן ז'רמן היא אחת האופציות, אבל עדיין לא קיבלתי החלטה. הרבה מועדונים פנו. האנשים בבארסה מכירים אותי, הם יודעים שאני ווינר. בשנים האחרונות בקריירה שלי אני רוצה להמשיך לזכות בתארים. התמונה עם שחקני פ.ס.ז' בחופשה? זו הייתה בדיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully