וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מונס דאבור כבש בגביע מול ויקטוריה קלן

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 23:46

החלוץ נכנס בדקה ה-76 וכבש בהארכה מול היריבה מהליגה השלישית, לאחר מכן חגג בסימון תנועות של דיבורים. גלדבאך עלתה

תקציר: ויקטוריה קלן - הופנהיים 3:2/ספורט1

שבוע לפתיחת העונה בגרמניה זה הזמן בו חוזרות הקבוצות הגדולות לעניינים ומשחקות בגביע מול קבוצות מליגות נמוכות יותר. מונס דאבור הצליח לפתוח הערב (שני) את העונה שלו בצורה מוצלחת כשכבש עבור הופנהיים ב-2:3 מול ויקטוריה קלן מהליגה השלישית. לאחר מכן בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 0:1 את קייזרסלאוטרן.

מונס דאבור שחקן הופנהיים. רויטרס
סיומת מוצלחת. דאבור/רויטרס

ויקטוריה קלן - הופנהיים 3:2 (אחרי הארכה)

מונס דאבור לא פתח בהרכב קבוצתו, אבל נכנס טוב בדקה ה-76 והצליח לסדר להופנהיים יתרון בדקה ה-94 עם בעיטה טובה מהאוויר שאחריה רץ וסימן עם הידיים תנועה של דיבורים. אנדריי קרמאריץ' כבש ראשון עבור הופנהיים בדקה ה-27 מהנקודה הלבנה, זימון האנדלה איזן בדקה ה-33 והמארחת הצליחה לגרור את המשחק להארכה. ויקטוריה קלן הקטנטנה לא הורידה את הראש אחרי השער של דאבור וכריסטוף גרגר הצליח לאזן עם נגיחה אחרי קרן בדקה ה-102. קרמאריץ' השלים צמד בדקה ה-108 אחרי שקיבל מסירת עומק ממיאט גצ'ינוביץ' המחליף, עבר יפה את השומר שלו ובעט מקרוב פנימה את ה-2:3, זו גם הייתה תוצאת המשחק בסופו של דבר.

לארס שטינדל שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך עם פלוריאן נויהאוס. Alexander Scheuber, GettyImages
עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות. שטינדל/GettyImages, Alexander Scheuber

קייזרסלאוטרן - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0

הסייחים, שיפתחו את העונה כבר ביום שישי מול האלופה באיירן מינכן בבית, הצליחו להשיג את הכרטיס לשלב הבא עם ניצחון די נינוח מול האלופה לשעבר, שמשחקת היום בליגה השלישית. לארס שטינדל כבש את השער היחיד במשחק בנגיחה כבר בדקה ה-11 אחרי בישול של פטריק הרמן ושם זה גם נגמר. זה ניצחון החוץ ה-17 של גלדבאך מול קייזרסלאוטרן אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully