וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: בישול למנור סולומון, שחטאר ניצחה במחזור הפתיחה באוקראינה

עודכן לאחרונה: 24.7.2021 / 21:31

הישראלי בישל ביום הולדתו את השער הראשון ב-1:2 של קבוצתו על אינגולץ. בישול גם לליאל עבדה בתבוסת סלטיק 6:2 לווסטהאם. תיקו דרמטי לאלמקייס וגנדה בליגה האוסטרית

תקציר: ליאל עבדה כובש עבור סלטיק מול מיטיולנד, ניר ביטון מורחק ועבדה מוחלף/ספורט1

פתיחה טובה למנור סולומון ושחטאר דונייצק בליגה האוקראינית. סגנית האלופה ניצחה הערב (שבת) 1:2 במחזור הפתיחה את אינגולץ. הישראלי, שציין את יום הולדתו ה-22, בישל את השער הראשון בדקה ה-12 לללסינה טראורה, כאשר אלן פטריק הכפיל עבור המארחת וקבע 0:2 בדקה ה-34. היריבה הצליחה לצמק ולהלחיץ מעט את שחטאר בדקה ה-81, אך לא הצליחה לעשות מעבר והמארחת יצאה עם שלוש הנקודות. סולומון הוחלף בדקה ה-88.

גם סלטיק הובסה הערב 6:2 בידי ווסטהאם במשחק הכנה, בו ליאל עבדה בישל לריאן כריסטי בדקה ה-50. החלוץ הישראלי, שכבש בבכורה הרשמית שלו מול הדנים, פתח בהרכב של סגנית אלופת סקוטלנד, שעלתה ליתרון בדקה השמינית משער של קאלום מקגרגור. מיקייל אנטוניו (23 ו-32), מארק נובל (38 בפנדל) הפכו במחצית הראשונה ולאחר השער המצמק שבישל עבדה, היו אלה סעיד בנרחמה (54), ג'רוד בואן (74) והמחליף בן ה-19 ארמסטרונג אוקופלקס שהגיע מסלטיק (85) שקבעו את תוצאת המשחק. ניר ביטון ישב על הספסל.

ליאל עבדה שחקן סלטיק מול סעיד בנרחמה שחקן ווסטהאם. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
אחד בישל, השני כבש. ליאל עבדה מול סעיד בנרחמה/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group

* עילאי אלמקייס שיחק 79 דקות בהופעת הבכורה שלו בליגה האוסטרית, כאשר אדמירה חילצה 1:1 בדקה ה-94 מול טירול במחזור הראשון. הקשר הישראלי קיבל כרטיס צהוב בדקה ה-36 וחברו ג'וזף גנדה נכנס בדקה ה-67 כחילוף השני שביצע אנדי הרצוג, מאמן נבחרת ישראל לשעבר.

* מונס דאבור פתח בהרכב של הופנהיים, שסיימה ב-2:2 את משחק ההכנה שלה מול גרויטר פירת. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-61.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully