וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקצירים: בייל החמיץ פנדל ב-0:0 של ריאל עם מילאן, רוברטסון נפצע ב-1:1 של ליברפול

הבלאנקוס נותרו ללא ניצחון בהכנה. מגן ליברפול נשלח לביה"ח, ואן דייק קיבל תשואות מהקהל שחזר. סון נתן לטוטנהאם 0:1 על ארסנל

תקציר: ריאל מדריד - מילאן 0:0/ספורט1

הליגה הצרפתית כבר יצאה לדרך, ובשבוע הקרוב ייפתחו גם ליגות נוספות, מה שאומר שקבוצות בכירות ביבשת עורכות משחקי הכנה אחרונים.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. Jonathan Moscrop, GettyImages
זה עדיין לא זה. אנצ'לוטי/GettyImages, Jonathan Moscrop

ריאל מדריד - מילאן 0:0

אצטדיון ורטרזה בקלנגפורט, אוסטריה אירח את המשחק המסקרן שבסיומו הבלאנקוס נותרו ללא ניצחון בהכנה. קרלו אנצ'לוטי העלה הרכב חזק יחסית עם דייויד אלאבה במרכז ההגנה ולוקה יוביץ' וגארת' בייל בהתקפה, אבל האחרון החמיץ פנדל בדקה ה-41, וגם המחצית השנייה בה ההרכב של ריאל הוחלף כמעט לגמרי לא הביאה בשורה.

עוד בוואלה!

בצרפת מדווחים בהתרגשות: "מסי ינחת בפריז ב-21:35". עדכונים שוטפים

לכתבה המלאה
יונג מין סון, טוטנהאם. רויטרס
אין קיין? יש תחליף. סון חוגג/רויטרס

טוטנהאם - ארסנל 0:1

הבשורה הראשונה של הערב: הקהל סוף סוף חזר למגרשים באנגליה, והעניק אווירה פנטסטית בדרבי. הארי קיין שעתידו בקבוצה לא ברור נותר מחוץ לסגל וכך גם הבלם החדש כריסטיאן רומרו, אבל לספרס יש מספיק כוכבים, והפעם היה זה יונג מין סון שהכריע, אחרי שכבש את שער הניצחון מקרוב בדקה ה-79. ארסנל שפתחה בהרכב חזק עם פייר אמריק אובמיאנג ואנתוני לקאזט, סופגת הפסד ראשון לנונו אספיריטו.

תקציר: ליברפול - בילבאו 1:1/ספורט1
אנדי רוברטסון, ליברפול. רויטרס
עוד עונה מרובת פציעות? רוברטסון/רויטרס

ליברפול - בילבאו 1:1

גם באנפילד הקהל חזר וריגש כשהעניק סטנדינג אוביישן לוירג'יל ואן דייק, שחזר רק לאחרונה מפציעה ארוכה. עוד לפני כן, האלפים ביציעים קיבלו סיבה לדאגה כשאנדי רוברטסון נפצע, הוחלף והועבר להמשך בדיקות בבית החולים. כך או כך, זה היה רחוק מלהיות תצוגה מבריקה של המרסיסיידרס, שהובילו משער של דיוגו ז'וטה בדקה ה-13 (סאדיו מאנה בישל) אבל ספגו בדקה ה-53 את שער השוויון שקבע את תוצאת המשחק מרגליו של אלחנדרו ברנגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully