וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת ליגת העל נדחתה בשבוע: "קושי בהכנסת זרים וחובת בידוד"

8.8.2021 / 17:58

בפגישה בין ראשי הקבוצות, הוחלט שעונת 2021/22 תצא לדרך ב-9 באוקטובר וזאת בעקבות ההוראות החדשות של משרד הבריאות

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה היום (ראשון) כי עונת 2021/22 שהייתה אמורה להיפתח באופן רשמי ב-2 באוקטובר תידחה בשבוע ותחל ב-9 באוקטובר.

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס מול שחקן הפועל חולון גיא פניני. דני מרון
הכדורסל יחכה עוד קצת. גיא פניני/דני מרון

"בישיבת האקזקוטיבה שהתקיימה היום, הוחלט לדחות את פתיחת משחקי ליגת ווינר סל בשבוע, כלומר הליגה תיפתח ב- 9 באוקטובר. זאת בשל הקושי בהכנסת זרים לארץ לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות ובשל חובת הבידוד שחלה עליהם. לגבי מועד גביע ווינר נעדכן בהמשך", נכתב בהודעה שהוציאה מנהלת הליגה.

בשלב הזה מלבד הקושי בהכנסת הזרים לישראל, מספר רב של קבוצות החתימו מעט זרים באופן יחסי לתקופה. הפועל גליל עליון עוד לא החתימה אף זר, עירוני נס ציונה והפועל ירושלים החתימו זר אחד, מכבי ראשון לציון והפועל גלבוע/גליל החתימו שני זרים. בנוסף, לאחר שהמנהלת הודיעה כי אליצור נתניה לא תשחק בליגת העל בעונה הקרובה, הגישו הצהובים עתירה לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל והדברים יתבהרו בתקופה הקרובה.

גביע ווינר נקבע בשלב הזה ל-13 עד ה-26 בספטמבר, אך לא מן הנמנע כי יידחה בכמה ימים לאור השינוי במועד פתיחת העונה. הפועל אילת ועירוני נס ציונה במוקדמות ליגת האלופות והיורופקאפ ומכבי תל אביב ביורוליג, יחלו את דרכן במפעלים האירופיים עוד לפני פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully