וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אקטובה טוען: "רוב הסיכויים שמכבי תל אביב תחתים את ריי מנאי"

החלוץ האלבני של ברצלונה יגיע לישראל? הבוס של הקבוצה הקזחית: "הסוכן שלו הבהיר לי שמכבי תל אביב ראשונה ברשימה ואחריה קבוצה מפורטוגל"

תקציר: מכבי תל אביב - סוטייסקה 1:3/ספורט1

האם ריי מנאי הוא החלוץ שמכבי תל אביב תנחית? על פי הנשיא של אקטובה הקזחית, מחזיקת הגביע הישראלית היא המועמדת המובילה להחתמת החלוץ האלבני בו מעוניינת גם קבוצתו.

אירלן דז'מנטייב אמר היום (רביעי): "דיברנו עם הנציגים של ברצלונה והגענו להסכמות, אבל האמת שאני לא מאמין שזה יקרה. בדקתי באינטרנט וראיתי שבטיס רצתה לרכוש אותו ב-5 מיליון יורו. שאלתי את הסוכן שלו: '5 מיליון יורו? איך הוא ישחק אצלנו?', והסוכן הבהיר לי שאקטובה שלישית ברשימה כרגע. מכבי תל אביב ראשונה, אחריה יש קבוצה מפורטוגל (כנראה פמליקאו) ואז אנחנו. רוב הסיכויים שהוא יילך לקבוצה הישראלית, אבל אם לא יסתדר עם שתי הראשונות אז מנאי יהיה אצלנו. למרות שאני לא רואה את זה קורה".

שחקני ברצלונה חוגגים עם ריי מנאי. Eric Alonso, GettyImages
כבש בהכנה של ברצלונה. ריי מנאי/GettyImages, Eric Alonso

החלוץ הבינלאומי בן ה-24 הגיע לברצלונה בינואר 2020 כשחקן קבוצת המילואים ובעונה הקודמת כבש 14 שערים ב-22 משחקים בברצלונה ב'. כרגע הוא נמצא עם הקבוצה הראשונה בהכנות לעונה ואף הבקיע שלושער מול חימנסטיק ושער לרשת ג'ירונה. חוזהו בברצלונה מסתיים בקיץ 2023, אבל כעת, אולי בתיווכו של ג'ורדי קרויף, אקס מכבי תל אביב וכיום אחד היועצים המקצועיים בבארסה, יגיע לישראל.

עוד בוואלה!

גררו הפצוע ייעדר מול טרנבה, מקורבי יונתן כהן: "הוא רק רוצה להתקדם"

לכתבה המלאה

השערים מול חימנסטיק בהכנה

ב-2015 אינטר רכשה את מנאי מקרמונזה והוא אפילו שיחק 32 דקות בסרייה A במדי הנראזורי, לפני שיצא להשאלות בפסקארה (שני שערים בליגה הבכירה), פיזה (שני שערים בליגת המשנה) וגרנאדה (שער אחד בליגה השנייה בספרד). אלבסטה רכשה אותו ב-2.5 מיליון יורו לפני שנתיים והוא תרם לה שישה שערים, לפני המעבר לברצלונה.

במדי נבחרת אלבניה הוא ערך את הבכורה בגיל 18 וכבש כבר בנגיעה הראשונה שלו, אחרי 12 שניות במשחק ידידות מול קוסובו. בכך הפך למחליף האלבני עם השער המהיר בהיסטוריה ולכובש הכי צעיר בתולדות הנבחרת. סך הכול יש לו שישה שערים ב-26 משחקים בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully