וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר אופטימי: "אני מתכנן לשחק העונה בבוסטון, זה אתגר חדש"

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 21:10

הרכז הישראלי שוחח לראשונה עם העיתונאים המסקרים את בוסטון, שניתחו: "זו אולי התכנית שלו, אבל זה לא מובטח". חברו לקבוצה פריצ'רד החמיא: "יש לו פוטנציאל להתפתח למשהו"

ים מדר אחרי שנבחר בדראפט 2020 על ידי בוסטון סלטיקס/צילום: דני מרון. עריכה: ניר חן

בוסטון הודיעה הערב (שלישי) באופן רשמי על הסגל שלה לליגת הקיץ הקרובה בלאס וגאס, בה ייקח חלק גם ים מדר. הישראלי הצעיר יהיה אחד מארבעת הגארדים בסגל, בצוותא עם פייטון פריצ'רד, קארסן אדוארדס ורומאו לנגפורד. בניגוד למדר, הבחירה ה-45 בדראפט הנוכחי, הגארד הצרפתי בן ה-18 יוהאן בגארין לא יהיה שם. משחקם הראשון של הסלטיקס ייערך ביום ראשון הבא, מול אטלנטה. לאחר מכן יפגשו גם את דנבר ואת אורלנדו (פעמיים).

"אני מרגיש נוח עם סגנון המשחק שלי", אמר הערב הישראלי, בשיחה הראשונה שלו עם העיתונאים המסקרים את בוסטון, והצהיר: "זו רמה חדשה ואתגר חדש עבורי. אני מצפה לשחק עם הסלטיקס העונה". עם זאת, העיתונאי קית' סמית' צייץ: "אולי זו התכנית של מדר, אבל היא לא מבטיחה לו מקום בסגל. הסלטיקס מתכוונים לבחון אותו בליגת הקיץ ואז יחליטו מה לעשות. אין הרבה מקומות בסגל, אז זה לא מובטח שהוא יהיה בפנים".

מדר הוסיף ואמר: "שיפרתי מאוד את היכולות שלי בשנה שעברה, גם בהגנה וגם בהתקפה, זו היתה עונה מצוינת עבורי, אני מבין את המשחק בצורה הרבה יותר טובה. עבדתי מדי יום, ידעתי שהמטרות שלי גדולות יותר מהמקום בו הייתי. בסופו של דבר העבודה משתלמת, ואני רוצה להיות מוכן להתחלה. חיכיתי כבר לפגוש את כולם, כרגע זה רק השחקנים של ליגת הקיץ וזה הצעד הראשון. אני מנסה לעשות את הטוב ביותר שלי, להשתפר ולהתכונן לאתגרים שצפויים לי".

על המאבק שצפוי לו מול פריצ'רד אמר: "זה יעזור מאוד, לשחק אחד מול השני מדי יום. אנחנו משתפרים כל הזמן, וזה לא רק הוא, יש כאן שחקנים מצוינים. זה ה-NBA - בדיוק בשביל זה עבדתי. אני כאן כדי להתחרות".

עוד בוואלה!

בוסטון מרוצה מים מדר, וושינגטון לא צפויה לסכן את דני אבדיה בליגת הקיץ

לכתבה המלאה
ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
נרגש. מדר/דני מרון

הישראלי כבר זכה למחמאות מחברו לקו האחורי פריצ'רד, שאמר: "לים יש ידיים ארוכות, הידיים שלו כל כך זריזות שבהחלט יש לו את הפוטנציאל להתפתח למשהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully