וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון מרוצה מים מדר, וושינגטון לא צפויה לסכן את דני אבדיה בליגת הקיץ

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 22:10

"ים השתפר בכל מה שרצינו", אמר אוסטין איינג', מהנהלת הסלטיקס. טומי שפרד על אבדיה: "מעדיפים שיהיה בריא ב-100 אחוז בעונה"

ים מדר אחרי שנבחר בדראפט 2020 על ידי בוסטון סלטיקס/צילום: דני מרון. עריכה: ניר חן

ים מדר אמור להתחיל את דרכו בליגת הקיץ עם בוסטון בעוד כשבועיים. הרכז הישראלי הצעיר זכה הערב (רביעי) למחמאות מצד אוסטין איינג', מאנשי הפיתוח של הסלטיקס וגם בנו של שחקן העבר האגדי ומי שעד לא מזמן היה האיש החזק במועדון דני איינג'. "הוא שיפר כל מה שרצינו שישפר", אמר איינג', ששימש בעבר כסקאוט ולאחרונה ביסס את מעמדו כחלק מהצוות הניהולי של הסלטיקס.

"נראה מה צופן לו העתיד", הוסיף איינג', "הוא נהדר, היתה לו שנה נהדרת. היינו בקשר איתו ועם הסביבה שלו למשך כל התהליך הזה".

בינתיים, ב"אתלטיק" ניסו לצפות מה בוסטון תעשה עם הבחירה ה-45 שלה בדראפט הקרוב, וגם שם הוזכר מדר. "יש לו כישרון ללחוץ גארדים על כל המגרש ולהיכנס למרחב הכדרור שלהם עם הידיים הזריזות שלו. אבל הוא עדיין צריך להתחזק מאוד כדי להיות נוכחות אמיתית שתתמודד עם מובילי הכדור של ה-NBA".

ומה לגבי דני אבדיה? בארצות הברית העריכו אמש כי בניגוד למדר, שחקן וושינגטון ככל הנראה לא ייקח חלק בליגת הקיץ. הישראלי של הוויזארדס אמנם קיבל אישור מהצוות הרפואי לחזור בשבועות הקרובים לאימונים מלאים לראשונה מאז הפציעה שספג ברגלו באפריל האחרון, אולם וושינגטון ככל הנראה תנקוט באמצעי זהירות עד פתיחת העונה.

"דני קיבל אישור לחזור לפרקט, נשלב אותו בתוך שבוע-שבועיים", אמר הג'נרל מנג'ר טומי שפרד. "עוד לא נחליט לגביו, נראה איך הוא ירגיש. אני מעדיף שהוא יהיה בריא ב-100 אחוז, דיברנו על לשלב אותו בליגת הקיץ אבל אנחנו לא רוצים שתהיה נסיגה. מעדיפים שיהיה כשיר לפתיחת העונה".

שפרד אף הבהיר כי בראדלי ביל לא ביקש לעזוב בטרייד, בניגוד לשמועות בארצות הברית: "רוב השחקנים החופשיים רוצים לשחק איתו ועם ראסל ווסטברוק בוושינגטון. כל מה שאתם שומעים מבחוץ הוא פשוט רעשי רקע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully