וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול נשאר בפיניקס, לאורי עובר למיאמי, דינווידי מתקרב לוושינגטון

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA נפתח עם חוזים במיליארדים. כרמלו מתלבט בין הלייקרס לניקס, לונזו בול עובר לשיקגו, טאקר למיאמי

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

שוק החתמות השחקנים החופשיים ב-NBA נפתח הלילה (בין שני לשלישי) בסערה, עם מבול החתמות בסכום כולל של יותר ממיליארד וחצי דולר תוך שעות ספורות. קוואי לאונרד עדיין לא חתם על חוזה חדש בקליפרס כפי שהוא צפוי לעשות, אבל כריס פול, אחד השחקנים החופשיים הבולטים בליגה, סיכם על חוזה חדש בפיניקס. גם המלפפון הלוהט קייל לאורי מצא את קבוצתו הבאה, כשסיכם במיאמי.

* כריס פול, שמשך את האופציה להמשיך בפיניקס בחוזה המקורי שאמור היה להבטיח לו 44 מיליון דולר בעונה הבאה, סיכם על חוזה חדש בשורות הסאנס ואמור להישאר בשורות סגנית האלופה עד גיל 40. החוזה: 120 מיליון דולר לארבע שנים. שחקן נוסף שמצטרף לפיניקס הוא ג'בייל מגי, שחתם לעונה אחת.

* כצפוי, קייל לאורי עובר למיאמי כחלק מעסקת סיין-אנד-טרייד עם טורונטו. הרכז הוותיק יחתום לשלוש שנים בשורות הראפטורס ויועבר מיידית להיט, ככל הנראה בתמורה לגוראן דראגיץ' ופרשס אצ'יווה.

* מסתמן שזה יהיה המחליף של ראסל ווסטברוק: ספנסר דינווידי קרוב לסיכום בוושינגטון, וישמש כרכז הבכיר אחרי שגיבה את קיירי אירווינג בברוקלין. דינווידי צפוי לחתום לשלוש שנים ולהרוויח כ-60 מיליון דולר.

* לפי מארק סטיין, כרמלו אנתוני מתלבט בין הניקס ללייקרס. האקסית מהתפוח הגדול רוצה להחזיר את הפורוורד המתבגר, לברון נחוש לשחק איתו בלוס אנג'לס, אבל מלו עדיין לא קיבל החלטה.

* גולדן סטייט הצטרפה לללייקרס והנטס במירוץ אחר פאטי מילס. הווריירס אף החתימו את אוטו פורטר ג'וניור על חוזה מינימום.

קייל לאורי, טורונטו ראפטורס חוגג. Chris O'Meara, AP
עובר לפלורידה. לאורי/AP, Chris O'Meara

* מיאמי, הקבוצה הפעילה ביותר ב-NBA בשעות הראשונות של החלון, סיכמה עם ג'ימי באטלר לארבע שנים נוספות תמורת 184 מיליון דולר וסיכמה גם עם דאנקן רובינסון לחמש שנים נוספות תמורת 90 מיליון דולר. בשעות הבוקר התברר שגם פי ג'יי טאקר מצטרף. הפורוורד הקשוח עוזב את מילווקי אחרי האליפות עם חוזה של 15 מיליון דולר לשנתיים.

* ניו יורק ניקס סיכמה עם דרק רוז על חוזה לשלוש שנים במהלכן ירוויח 43 מיליון דולר. בנוסף, הניקס סיכמו עם אוון פורנייה לארבע שנים תמורת 78 מיליון דולר, והשאירו את נרלנס נואל ואלק ברקס.

* שיקגו העבירה את תומאש סטוראנסקי, גארט טמפל ובחירת סיבו שני בדראפט 2022 בתמורה ללונזו בול, שיחתום לארבע שנים תמורת 85 מיליון דולר. בנוסף, אלכס קארוסו מצטרף לבולס עם חוזה של 37 מיליון לארבע שנים.

* הלייקרס החתימו שלושה שחקנים: וויין אלינגטון יחליף את קארוסו, טרבור אריזה סיכם אף הוא לעונה אחת, ויחד הם יוסיפו קליעה סביב לברון ג'יימס. בנוסף, דוויט הווארד חזר אחרי עונה אחת בפילדלפיה.

עוד בוואלה!

הראס אותם? הלייקרס עוד עלולים להתחרט על הטרייד על ראסל ווסטברוק

לכתבה המלאה
פי ג'יי טאקר, מילווקי באקס מאוכזב. רויטרס
עוזב את יאניס. פי ג'יי טאקר/רויטרס

* ניו אורלינס סיכמה עם דבונטה גרהאם לארבע שנים תמורת 47 מיליון דולר, בעסקת סיין-אנד-טרייד עם שארלוט, שתקבל בחירת לוטרי בדראפט 2022.

* האלוף הטרי בובי פורטיס סיכם לשנתיים נוספות במילווקי תמורת 9 מיליון דולר בסך הכל. העונה השנייה בחוזה תהיה אופציונלית.

* דניאל תייס עובר ליוסטון. שחקן הפנים הגרמני סיכם לארבע שנים תמורת 36 מיליון דולר.

* ניקולא באטום סיכם לשנתיים נוספות בשורות הקליפרס.

* גארי טרנט ג'וניור סיכם בטורונטו לשלוש שנים תמורת 54 מיליון דולר.

* עוד קלע לצד לוקה דונצ'יץ': רג'י בולוק סיכם בדאלאס לעונה אחת. שחקן נוסף שיצטרף לדאלאס הוא סטרלינג בראון, שחתם לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully