וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המכשולים הוסרו: "ליאו מסי יחתום לחמש שנים בברצלונה"

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 20:30

סוף לסאגה? ב"קטלוניה" מדווחים שהכוכב הגדול שסיים את חוזהו לפני יותר מחודש, יחתום רשמית השבוע עד 2026 ויקצץ ב-50 אחוז לעומת חוזהו הקודם. השחקנים הוותיקים יתבקשו לקצץ, גריזמן וקוטיניו יעזבו?

תקציר ניצחונה של ברצלונה 0:3 על שטוטגרט בהכנה/ספורט1

ליאו מסי נמצא בימים אלו בחופשה פרטית באיביזה, אך מאחורי הקלעים מתנהלים מגעים קדחתניים עם ברצלונה כדי למצוא את הנוסחא שתאפשר להחתים אותו על חוזה חדש במועדון. כזכור, מסי כרגע שחקן חופשי אחרי שחוזהו פג בסוף יוני, אלא שב"ספורט" הקטלאני מדווחים היום (שני) שכל המכשולים הוסרו והכוכב הגדול יחתום השבוע על חוזה חדש לחמש שנים עד 2026.

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה עם ליאונל מסי. רויטרס
בקרוב ילחצו ידיים? לאפורטה ומסי/רויטרס

לפי הדיווח, המכשול האחרון בדרך לחתימה רשמית על החוזה הוא, קיצוץ רוחבי של שחקני הסגל בשכרם, כדי לאפשר כלכלית את ההחתמה של מסי. ב"ספורט" טוענים שההודעה הרשמית על החתימה של מסי תצא בימים הקרובים.

בברצלונה בונים על קיצוץ של לפחות 40 אחוז בחוזיהם של השחקנים הוותיקים כמו ג'רארד פיקה, סרג'יו בוסקטס, סרג'י רוברטו וג'ורדי אלבה. בנוסף, במועדון בונים על עזיבה של שחקנים כמו סמואל אומטיטי, מיראלם פיאניץ' ומרטין ברייתוויט. שחקנים יקרים כמו אנטואן גריזמן ופיליפה קוטיניו יישארו בבארסה רק אם יקצצו בצורה דרמטית בשכרם, כך שייתכן שגם הם יעזבו עוד הקיץ.

מסי, כך לפי הדיווח, כבר היה בדרך החוצה מברצלונה אבל הניצחון של ז'ואן לאפורטה בבחירות לנשיאות והקשר ההדוק בין השניים, גרם לארגנטינאי לשקול מחדש את צעדיו. אלא שלא רק השחקנים האחרים יקצצו בשכרם. הארגנטינאי יחתום על חוזה מקוצץ ב-50 אחוז לעומת שכרו בחוזה הקודם וזה ככל הנראה יהיה החוזה האחרון שלו לפני הפרישה שבבארסה מקווים שתהיה במדי הבלאוגראנה.

עוד בוואלה!

הכנה: ברצלונה עם שלישייה בשטוטגרט, באיירן הובסה על ידי נאפולי

לכתבה המלאה
אילאיש מוריבה שחקן ברצלונה. David S. Bustamante, GettyImages
"עושה שרירים" לברצלונה. מוריבה/GettyImages, David S. Bustamante

ובינתיים, מי שהתייחס למו"מ עם מסי הוא זו'אן לאפורטה בעצמו שחזר על עצמו כשאמר: "אנחנו עובדים על החוזה עם מסי, יש עוד דברים לפתור אבל הוא מתקדם היטב. הוא רוצה להישאר".

בניגוד למסי, מי שעלול לעזוב בקרוב הוא אילאיש מוריבה. השחקן הצעיר שגדל במועדון, "עושה שרירים" ומסרב כרגע להאריך את חוזהו, שיפוג בקיץ הבא. לאפורטה התייחס גם לזה ולא נשמע מרוצה יותר מדי מההתנהלות שלו: "אם אתה לא רוצה להאריך חוזה, יש פתרונות אחרים. אנחנו לא רוצים שחקנים שגדלו בלה מאסיה ומסרבים להאריך חוזה. המועדון מעל הכול. אנחנו מאמינים שיש קבוצות פרמיירליג שהגישו לו הצעות ולכן הוא מתנהג ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully