וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברצלונה עם שלישייה בשטוטגרט, באיירן הובסה על ידי נאפולי

ממפיס סיפק גול גדול וכיכב ב-0:3, גריזמן בישל פעמיים ודמיר חגג שער בכורה. אלופת גרמניה חטפה 3:0 בבית ואיבדה את קומאן. רביעייה לסיטי, ניצחון גם לאתלטיקו

תקציר ניצחונה של ברצלונה 0:3 על שטוטגרט בהכנה/ספורט1

שלל משחקי הכנה לקראת עונת 2021/22 נערכו גם הערב (שבת) ברחבי אירופה. ברצלונה השיגה ניצחון שלישי במשחקי ההכנה, הפעם 0:3 בגרמניה מול שטוטגרט. ממפיס דפאי המשיך להרשים, כשבדקה ה-21 השתלט נהדר על כדור ארוך של חברו לנבחרת פרנקי דה יונג, הקפיץ מול השומר שלו וירה מהאוויר פנימה. רבע שעה לאחר מכן, ההולנדי השאיר בעקב לאנטואן גריזמן שהעביר כדור רוחב משמאל וסידר שער בכורה ליוסוף דמיר. הצרפתי בישל בדקה ה-73 גם למחליף ריקי פוץ' שבעט לקורה ופנימה.

ממפיס דפאי שחקן ברצלונה חוגג שער. Quality Sport Images, GettyImages
ביצועים אלגנטיים. ממפיס דפאי חוגג/GettyImages, Quality Sport Images

באיירן מינכן עדיין ללא ניצחונות בתקופת ההכנה, ורשמה הפסד שלישי מתוך ארבעה, כאשר הפעם הובסה בביתה 3:0 על ידי נאפולי. בנוסף, איבדה אלופת גרמניה את קינגסלי קומאן, שנפצע כבר בדקה הרביעית ונאלץ לצאת כמה דקות לאחר מכן. לאחר 70 דקות מאופסות העלה ויקטור אוסימן את האורחת ל-0:1. דקה לאחר מכן והניגרי כבר הכפיל את היתרון לזכות האיטלקים עם השני שלו במשחק. בדקה ה-86 זינדין משאש כבש את השער היפה במשחק כשעבר בין שני שחקני הגנה של באיירן ומצא את הפינה של סוון אולרייך בדרך לניצחון מרשים מבחינת נאפולי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בתבוסה של באיירן

תקציר: באיירן מינכן - נאפולי 3:0/ספורט1
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד עם בנו ג'וליאנו. רויטרס
לא רק ג'יו. דייגו סימאונה עם הבן ג'וליאנו/רויטרס

* מנצ'סטר סיטי השיגה עוד ניצחון, הפעם 0:4 על בארנסלי מליגת המשנה. אלופת אנגליה קיבלה שער ובישול מריאד מחרז, שהכין לסמואל אדוזי שכבש גם בניצחון על פרסטון במשחק ההכנה הראשון. גם בנג'מין נייט והבלם ניית'ן אקה מצאו את הרשת.

* אלופת ספרד אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 בחוץ את וולפסבורג. ואוט וחהורסט ההולנדי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-39, אבל דייגו סימאונה, שהעניק מקום בהרכב לבנו ג'וליאנו, קיבל מהפך מהמחליפים הצעירים בורחה גארסס (69) וריקרד סאנצ'ס (85).

צפו בתיקו בין אייאקס ללייפציג

תקציר: אייאקס - ר.ב. לייפציג 1:1/ספורט1

* יובנטוס גברה 1:2 בחוץ על מונזה מליגת המשנה באיטליה. פיליפו ראנוקיה כבש ראשון לזכות הגברה הזקנה בדקה ה-13, כאשר דיאן קולוסבסקי (53) הכפיל. מרקו ד'אלסנדרו צימק עבור הקבוצה מהסרייה B אך לא מעבר.

* מילאן נפרדה ב-1:1 מניס הצרפתית. אוליבייה ז'ירו כבש ראשון לזכות הרוסונרי, אך אמין גווירי השווה עבור ניס.

* אייאקס ור.ב. לייפציג נפרדו ב-1:1. ההולנדים עלו ליתרון מוקדם משער של דושאן טאדיץ' בדקה ה-4 אך מעבר לכך לא הרבו לסכן את שער היריבה. הגרמנים הצליחו להשוות משער של כריסטיאן אנקונקו בדקה ה-54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully