וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל ירושלים ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

לאחר 21 שנה חזר הדרבי הירושלמי, כאשר העולה החדשה השיגה ניצחון מפתיע על יריבתה העירונית לראשונה מאז מאי 1991. גוני נאור נגח פנימה לאחר ערבוביה בהגנת בית"ר (16). השחקנים של ארווינג קומאן השתלטו על המשחק במחצית השנייה, אך לא הצליחו להשוות

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

לאחר 21 שנות המתנה שב הערב (שבת) הדרבי הירושלמי, כאשר הפועל ירושלים הפתיעה וגברה 0:1 על בית"ר ירושלים במחזור הראשון בגביע הטוטו. העולה החדשה פתחה טוב יותר לעיני כרבבת צופים בטדי, ולאחר שאגאדה נגח החוצה מקרוב (9) הצליח גוני נאור לנצל ערבוביה ברחבה כדי לנגוח פנימה (16).

המשחק החל להיות עצבני יותר ויותר, כיאה לדרבי ולא מעט כרטיסים צהובים נשלפו במהלכו. במחצית השנייה בית"ר ירושלים השתפרה, כאשר מרקו ינקוביץ', לירן רוטמן ועוזיאל פרדו טיווחו את השער של אדבאיו אדליי, אך לא הצליחו להכניע את השוער של הפועל ירושלים. האדומים יכלו לסגור את העניין מספר פעמים, אך איתמר ניצן עצר את אגאדה (50) וגם את עידן שמש (62). בסופו של דבר הקבוצה של זיו אריה שמרו על יתרונם וחגגו ניצחון ראשון על היריבה העירונית מזה 30 שנה.

* משטרת ישראל הודיעה כי עצרה ארבעה חשודים בשל התפרעות בטדי בטרם ובמהלך המשחק. שלושה אוהדים נעצרו בגין יידוי אבנים בעוד האוהד הרביעי נעצר לאחר שלפי החשד הדליק רימון עשן.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים גם גוני נאור/ברני ארדוב

הרכבים

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, עמית כהן, אוראל דגני, דוד חוג'ה, מקס גרצ'קין, תמיר עדי (אביאל זרגרי, 54 - הוחלף על ידי דוד דגו, 93), מרקו ינקוביץ' (ניב זריהן, 74), לירן רוטמן, אדווין ג'סי (רועי פדידה, 80), מתאוסיניו (עומר לקאו, 65), עוזיאל פרדו.

הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, מאור ג'רסי, גל מאיו, נועם מלמוד, איהאב שאמי (עומר אגבדיש, 46), קלייטוס נומביל, רוסלן ברסקי (גיא חדידה, 65), גוני נאור, אווקה אשטה (חאמד שאולאג'ה, 85), עידן שמש (בן מיזן, 65), וויליאם אגאדה (אחמד סלמן, 65).

עוד בוואלה

ארווין קומאן על ירדן שועה: "חוצפה, הוא חושב שהוא יודע הכול"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים גוני נאור. ברני ארדוב
נגח פנימה T, שער הניצחון של האדומים. גוני נאור/ברני ארדוב

מהלך המשחק

  • דקה 9: וויליאם אגאדה עלה טוב מאוד לכדור קרן אך הנגיחה שלו חמקה ממש בסמוך לקורה.
  • דקה 16: גול! הפועל ירושלים עולה ל-0:1: בעיטה חופשית שנהדפה מהחומה גרמה לערבוביה ברחבה כשבסופו של דבר נגח גוני נאור פנימה והעלה את העולה החדשה ליתרון.
  • דקה 28: צירוף מסירות נהדר בהתקפת הפועל ירושלים הסתיים בבעיטה לא טובה של אגאדה שעלתה מעל המסגרת.
  • דקה 30: שוער האדומים אדבאיו אדליי ירד היטב לכדור רוחב ובלם את התקפת בית"ר.
  • דקה 43: דוד חוג'ה עלה היטב ונגח כדור שחמק ממש בסמוך לקורה של אדליי.
  • דקה 50: וויליאם אגאדה עמד לבדו מול איתמר ניצן, אך בעט בצורה לא טובה היישר לרגליו של שוער בית"ר.
  • דקה 52: איבוד כדור של הפועל ירושלים בחצי המגרש שלה כמעט עלה לה בשער השוויון, אך עוזיאל פרדו בעט החוצה מקצה הרחבה.
  • דקה 56: מרקו ינקוביץ' חלף על פני ברסקי ובעט ברגל שמאל כדור חזק שעלה בקצת מעל המסגרת.
  • דקה 62: טעות בהגנת בית"ר הציבה את עידן שמש לבד לגמרי מול איתמר ניצן, אך חלוץ האדומים התמהמהה ואיפשר לשוער היריבה להדוף ולהרחיק את הסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully