וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן על ירדן שועה: "חוצפה, הוא חושב שהוא יודע הכול"

עודכן לאחרונה: 30.7.2021 / 11:07

לפני ההשעיה, התכוון מאמן בית"ר ירושלים לקיים שיחה מקצועית עם החלוץ, שבכלל עזב את מתחם האימונים. שועה טען: "הייתה אי הבנה, אוחנה התקשר כשהייתי כבר ליד הבית". כ-150 אוהדים הגיעו לבית וגן כדי לתמוך

תקציר: בית"ר ירושלים - ויטסה 1:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים היה מי שניסה להניא את ארווין קומאן מהחלטתו להשעות את ירדן שועה מהאימונים ומהדרבי מחר (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4) נגד הפועל ירושלים, אך נראה כי המאמן נחוש בדעתו, וכעת מתבררים פרטים נוספים שהובילו לצעד.

מאז פתחה הקבוצה את אימוניה, ניסה ההולנדי לעבוד באופן פרטני עם החלוץ על חסרונותיו. ביום שני הוא התכוון לקיים איתו שיחה מקצועית משולבת עם קטעי וידאו, אך השחקן נסע לביתו. קומאן רתח באותם הרגעים ואף אמר לאנשי המועדון: "זאת חוצפה, הוא כנראה חושב שהוא יודע הכול. עם הגישה הזאת קשה יהיה להתקדם איתו".

אגב, שועה טען להגנתו כי מדובר באי הבנה ואף אמר לשחקנים בקבוצה כי "אלי אוחנה התקשר אליי כשהייתי ליד הבית, לא היה בשביל מה לחזור". באימון הבוקר הבהיר קומאן כי שועה לא ישחק בדרבי, והוסיף: "הוא ביצע עבירה והוא צריך לחשוב מה הוא רוצה מעצמו. הוא יחזור ביום ראשון-שני ואז אני אפגש איתו ונראה מה יהיה".

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"לא היה בשביל מה לחזור". ירדן שועה/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

בבית"ר יגבירו את המאמצים למכור את שועה, ולא פוסלים את האפשרות שחליאופילו פלייטר ימשיך. נכון לעכשיו צפויים כל הזרים להישאר, אך אחרי צירוף בלם יהיו כבר שבעה זרים חתומים, מה שיחייב את הקבוצה לחשב מסלול לגבי אחד מהם. הישארות של פלייטר תבוא על חשבון סנטיאגו אוקמפוס או מתאוסיניו.

לקראת המפגש הפיקנטי עם הפועל ירושלים בגביע הטוטו, עשוי דוד חוג'ה הצעיר להחליף את אופיר קריאף המורחק בעמדת הבלם, ואת מקומו של שועה בחוד יקבל עוזיאל פרדו או רועי פדידה. קרוב ל-3,500 אוהדי ביתר ירושלים רכשו כרטיסים למשחק, ועד כה הבטיחו כ-6,000 צופים את מקומם ביציעי איצטדיון טדי.

כ-150 אוהדים הגיעו היום לבית וגן בכדי לעודד את השחקנים לקראת הדרבי הירושלמי מחר והעונה שבפתח. האוהדים פרצו לדשא לקראת סיום האימון בתיאום עם המועדון. גם הבעלים משה חוגג הגיע למתחם וזכה לתמיכה מהאוהדים.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: ירדן שועה הושעה מהאימונים אחרי עוד תקרית

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים במתחם האימונים בית וגן. יח"צ,
הגיעו לתמוך. אוהדי בית"ר ירושלים באימון/יח"צ
ארווין קומאן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אופטימי, למרות הכל. קומאן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

היום דיבר ארווין קומאן לקראת פתיחת משחקי הקבוצה מחר, בדרבי הירושלמי בגביע הטוטו. קומאן אמר: "יש לנו המון שחקנים צעירים, מתוכם כאלה שכבר צברו ניסיון בליגה. חשוב לי ליצור כימיה בקבוצה. אנחנו צריכים עוד ארבעה שבועות כדי להשתפר, לכן אני שמח שאנחנו מתחילים מחר מול הפועל ירושלים".

על הבנייה האיטית של הסגל אמר: "אני מאמן ועובד עם השחקנים הקיימים כרגע. המטרה שלי היא בהחלט להגיע לפלייאוף העליון ולהתמודד למעלה. השחקנים עובדים קשה, אנחנו מחפשים להתחזק בעוד מספר שחקנים".

על ביטול המשחק מול ברצלונה של אחיו, רונלד: "זה תמיד נחמד לשחק מול אח שלך, אבל הייתה פה הזדמנות של בית"ר לשחק מול ברצלונה. אולי זה יקרה בעתיד".

מקס גרצ'קין אמר לפני האימון: "דרבי זה מעל הכל, יש לנו דרבי אמיתי, ההתרגשות קיימת, מתכוננים בשיא הרצינות ומקווים להתחיל את העונה ברגל ימין. אני מופתע לטובה מההתנהלות מחוץ למגרש ובמגרש, יש לנו מאמן רציני עם דרישות טקטיות גבוהות. מקווה שכולם יהיו מרוצים מבית"ר כבר מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully