וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורבן ה-97: הפצוע הקשה ביותר מאסון הילסבורו הלך לעולמו

אנדרו דווין, אוהד ליברפול שהרופאים לא חשבו שישרוד יותר מחצי שנה אחרי האסון המחריד באפריל 1989, הלך לעולמו בגיל 55. צפו בשחקני המועדון מכבדים את זכרו

אסון הילסבורו/.

לפני כשנתיים, כשליברפול חזרה עם גביע האלופות ועשתה את הסיבוב החגיגי בעיר, ג'יימס מילנר דאג לעצור את האוטובוס הפתוח מחוץ לביתו של אנדרו דווין, ניצול הילסבורו ששרד בניגוד לתחזיות הרופאים ונותר בכיסא גלגלים בעקבות הפגיעות הקשות מהן סבל מאז אותו יום נורא ב-15 באפריל 1989, כדי שגם הוא יוכל לראות את הגביע.

אמש (רביעי) הודיעו באנגליה על מותו של דווין בן ה-55, שהפך לקורבן ה-97 של אסון הספורט המחריד בתולדות בריטניה.

אז, לפני יותר מ-32 שנים, אוהד ליברפול המסור היה עוד בן 22 ונסע לאצטדיון בשפילד כדי לצפות במשחק של קבוצתו בחצי גמר הגביע האנגלי מול נוטינגהאם פורסט. בעקבות דוחק הקהל, התפקוד הלקוי של המשטרה והעומס הגדול שנוצר, מצאו את מותם 96 בני אדם אז ודווין היה אחד הפצועים במצב הקשה ביותר: החזה שלו נמחץ ומוחו נותר מחוסר חמצן.

אחרי ששרד את 24 השעות הראשונות, הכינו הרופאים את הוריו כי הוא צפוי למות תוך חצי שנה ולאחר מכן גילו שאף אחד לא נותר בחיים ליותר משמונה שנים אחרי פציעות כאלה. אבל דווין החזיק מעמד 24 שנים יותר מהתחזית האופטימית ביותר, עד שהלך לעולמו אמש.

עוד בוואלה!

פה קבור הצדק: קורבנות אסון הילסבורו עדיין מחכים לתיקון העוול

לכתבה המלאה

ממשפחתו נמסר: "בשנים שחלפו, אנדרו היה בן, אח ודוד אהוב מאוד. הוא נתמך על ידי משפחתו וצוות של מטפלים מסורים שהיו מחויבים אליו.

בהודעת המועדון של ליברפול נכתב: "אנו מביעים צער עמוק על לכתו של אנדרו דווין, שמת בגיל 55. אנדרו היה אוהד ליברפול כל חייו והתייצב למשחקים באנפילד למרות הפציעות משנות החיים שספג בהילסבורו. בכך הוא סיפק תגובה לכל התחזיות שלא ישרוד חצי שנה לאחר הטרגדיה. כעת הוא הפך לקורבן נוסף של האירוע הטרגי שממשיך להשפיע על כולנו. מחשבותינו עם המשפחה ועם קרוביו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully