וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה 1:5 את דינמו טביליסי ועלתה שלב בקונפרנס ליג

מאור לוי כבש שער בכורה בבוגרים ובכה מהתרגשות (17), הגאורגים השוו תוך שבע דקות משער של אוסיי (24) - אך ספורקסלדה נגח שער עצמי והחזיר את היתרון לירוקים (37). אצילי (75) והמחליף אשכנזי (81 ו-85) הוסיפו, ואלופת ישראל עולה שלב. היריבה הבאה: טורשאבן מאיי פארו

תקציר: מכבי חיפה - דינמו טביליסי 1:5/ספורט2

מכבי חיפה השלימה הערב (חמישי) את העבודה ועלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג לאחר 1:5 על דינמו טביליסי ו-2:7 בסיכום שני המשחקים. הירוקים עלו ליתרון בדקה ה-17 כשמאור לוי כבש שער בכורה בבוגרים של האלופה ובכה מהתרגשות. עם זאת, האורחת החזירה את הירוקים לקרקע כשבארנס אוסיי השווה עבור הגאורגים, אך שער עצמי של פביאן ספורקסלדה החזיר את הצבע ללחיים של ברק בכר.

במחצית השנייה דינמו טביליסי התקשתה לאיים על הירוקים ולהלחיץ אותם מחדש, וברבע השעה היריבה מגאורגיה כבר התפרקה. בדקה ה-75 כבש עומר אצילי לאחר שהשתלט על ריבאונד מבעיטה של דין דוד ובעט פנימה. המחליף יובל אשכנזי שנכנס בדקה ה-80, חגג שער כבר לאחר דקה והשלים צמד בדקה ה-85. הירוקים עולים שלב ויפגשו שם את טורשאבן מאיי פארו.

שחקן מכבי חיפה מאור לוי עם צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי
כבש שער בכורה ופרץ בדמעות. מאור לוי חוגג עם שרי/מאור אלקסלסי

הרכבים

מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', אורי דהן, סאן מנחם, חוסה רודריגס, מאור לוי (מחמוד ג'אבר, 80), צ'ארון שרי (בן שהר, 64), עומר אצילי (יובל אשכנזי, 80), דולב חזיזה, גודסוויי דוניו (דין דוד, 64).

דינמו טביליסי: עומר מיגיניישווילי, פביאן ספורקסלדה (נודארי יאשווילי, 787), גיורגי פפאבה, סימון גבניון, סבה חבדגיאני, לבאן חראבדזה (טורניקה מורצ'ילאדזה, 38), מילאן ראדין (בקאר קרדאבה, 52), אנזור מקוואבישווילי, נודארי קבטראדזה (גאורגי קוטסיה, 78), בארנס אוסיי, זוראן מארושיץ' (גארוגי גבדאבה, 53).

עוד בוואלה!

קשר שהפך למאמן בחודש שעבר וסגל חצי מקצועני: היריבה שמחכה למכבי חיפה

לכתבה המלאה
ריאן סטריין, אורי דהן שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נכנס להופעת בכורה בירוק. סטריין/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

  • דקה 7: בעיטה מתוך הרחבה של צ'ארון שרי נהדפה בצורה טובה על ידי שוער היריבה, כאשר סאן מנחם בעט את הריבאונד לשמיים.
  • דקה 7: גודסוויי דוניו ניסה את מזלו בבעיטה מסף הרחבה, אך הבעיטה שלו נבלמה.
  • דקה 12: עומר אצילי ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, אך הכדור שלו החמיץ ממש במעט את המסגרת.
  • דקה 17: גול! מכבי חיפה עולה ל-0:1: צ'ארון שרי הקפיץ באומנות לתוך הרחבה, כשמאור לוי התגבר על הכיסוי הלא טוב של בלם טביליסי וכבש את שער הבכורה של בבוגרים של הירוקים. לאחר הכיבוש פרץ לוי בבכי נרגש.
  • דקה 24: גול! טביליסי משווה ל-1:1: איבוד כדור רשלני של סאן מנחם גרם לכדור להגיע לזוראן מארוסיץ' שהכניס כדור נהדר בין שני הבלמים לבארנס אוסיי, והחלוץ לא התבלבל וכבש את שער השוויון מול ג'וש כהן.
  • דקה 37: גול! מכבי חיפה עולה ל-1:2: כדור קרן של עומר אצילי מצא את ראשו של בוגדן פלאניץ', שנגח מזווית לא קלה, אך הכדור פגע בפביאן ספורקסלדה ההולנדי שכבש שער עצמי והחזיר את היתרון למארחת.
  • דקה 75: גול! מכבי חיפה עולה ל-1:3: דין דוד המחליף בעט מתוך הרחבה כדור שנהדף על ידי השוער, כשעומר אצילי השתלט על הריבאונד ושלח אותו פנימה.
  • דקה 81: גול! מכבי חיפה עולה ל-1:4: המחליף בן שהר סידר לעוד מחליף, יובל אשכנזי - שנכנס לפני דקה - את השער הרביעי של הירוקים.
  • דקה 84: ריאן סטריין נכנס לדקות בכורה במדי הירוקים כשהחליף את בוגדן פלאניץ'.
  • דקה 85: גול! מכבי חיפה עולה ל-1:5: דין דוד מצא בכדור רוחב את יובל אשכנזי שכבש שער שני תוך ארבע דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully