וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעבור את דינמו טביליסי, מכבי חיפה תפגוש את טורשאבן

עם קשר שהפך למאמן לפני כחודש, סקורר דני וסגל חצי מקצועני, אלופת איי פארו השלימה ניצחון כפול ראשון בהיסטוריה האירופית שלה ועלתה לסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג על חשבון בודוצ'נוסט (0:6)

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על מכבי תל אביב במשחק אלוף האלופים/ספורט1

אם תעבור את דינמו טביליסי ביום חמישי (20:00, ספורט2) מכבי חיפה תפגוש בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג את טורשאבן מאיי פארו, שהשלימה ניצחון כפול על בודוצ'נוסט ממונטנגרו - 0:2 בחוץ אחרי 0:4 בבית בשבוע שעבר. אלופת ישראל ביתרון 1:2 אחרי הניצחון בגאורגיה בחמישי שעבר, ואם תעשה את העבודה אז היא תארח את המשחק הראשון מול טורשאבן בחמישי הבא (5 באוגוסט) ותצא לאיי פארו שבוע לאחר מכן.

אם תעבור גם את הסיבוב השלישי ותגיע לשלב הפלייאוף, מכבי חיפה לא תהיה מדורגת ותוגרל מול אחת מחמש הנושרות ממסלול האלופות של מוקדמות הליגה האירופית (שהן למעשה קבוצות כמו קייראט שנמצאות כרגע בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות).

HB טורשאבן היא קבוצה חצי מקצוענית, חברה די ותיקה במפעלים האירופים, אבל כזו שמודחת דרך קבע בשלבים מוקדמים. למעשה, הניצחון הזה בפודגוריצה הוא ניצחון החוץ הראשון שלה אי פעם במפעלי אופ"א וכך היא השלימה ניצחון כפול היסטורי. בעבר היו לה חמישה ניצחונות בלבד באירופה - כולם בבית.

עוד בוואלה!

האזינו לשיר האליפות הרשמי של מכבי חיפה: "את מצילה אותי"

לכתבה המלאה
קווין שינדלר במדי קאמבור 2018. Soccrates Images, GettyImages
בגיל 33 עבר לעמוד על הקווים. קווין שינדלר/GettyImages, Soccrates Images

אלופת איי פארו נמצאת בעיצומה של העונה בליגה שלה, אבל ניצבת רק במקום השלישי ובפיגור 11 נקודות מהמוליכה קלאקסביקאר. הקשר הגרמני קווין שינדלר בן ה-33, לשעבר שחקן ורדר ברמן והנבחרת הצעירה של גרמניה, עשה הסבה לעמדת המאמן לפני כחודש במקום יונאס דאל הדני והכוכב שלו גם הוא דני עם שם זהה - מיקל דאל בן ה-28 שכבש עד כה 14 שערי ליגה ב-13 משחקים. בסגל גם ארבעה משחקני נבחרת איי פארו והחלוץ הפולני מיכאל פז'יבילסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully