וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "יש הרגשה כיפית, נצטרך להיות חכמים"

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 22:22

מאמן מ.ס. אשדוד דיבר לקראת הגומלין מול קרבאח: "אני תמיד מאמין, נצטרך לחבר את זה במגרש" (חמישי, 20:00, ספורט3)

תקציר: קרבאח - מ.ס. אשדוד 0:0/ספורט1

מ.ס. אשדוד מתכוננת לגומלין מול קרבאח בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. הקבוצה של רן בן שמעון סיימה ב-0:0 בחוץ בשבוע שעבר ותצטרך לנצח בבית כדי לעבור שלב. טימותי אוואני, מוחמד כנעאן ופאהד באיו ייעדרו.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד במסיבת עיתונאים. לירון מולדובן
מלא אמונה. בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: "מהרגע שהמשחק הראשון נגמר וראינו שהשגנו תוצאה טובה, מרגישים את ההתרגשות בכל מקום. זו הרגשה כיפית וטובה ונשמח מאוד להמשיך במסע האירופי. אני מאמין תמיד, אנחנו צריכים לחבר את זה גם למגרש. אסור לטעות לרגע כי אנחנו נגד קבוצה איכותית וצריכים להיות חכמים מאוד. אי אפשר לבוא למשחק בית ולחשוב שעשינו את שלנו כי השגנו תוצאה טובה בחוץ. יש יריבה איכותית וטובה. נצטרך להיות חכמים מאוד, לשמור על אותה מחויבות כמו במשחק הקודם ולהמשיך כך".

על ההבדלים בין שני המשחקים אמר המאמן: "שני הצדדים יתכוננו הפעם בצורה אחרת. למדנו עליהם הרבה במשחק הראשון, אבל אני חושב שצריך להתנתק מהמשחק הראשון. יהיה משחק שונה. נרצה לשחק ברמה טיפה יותר טובה ועדיין להיות חכמים ולדעת מה צריך לעשות כדי לעבור שלב. אנחנו עדיין לא בשיא הכושר שלנו. כל העונה עבדנו בשביל המסע האירופי. המטרה שלנו היא להמשיך במסע האירופי ולא לצאת עם מחמאות. אנחנו מרוכזים במי שמשחק כמובן. זה הסגל שלנו, הוא סגל טוב ואנחנו מאמינים שהוא יעשה את העבודה".

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, מונטרי קמהאני, פיראס אבו עקל, מרטין ראינוב, דויד ניאנג, אור אינברום, יעקב בריהון, עוז בילו.

אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד. דוברות מועדון ספורט אשדוד, אתר רשמי
אשדוד תשלים את העבודה? אינברום/אתר רשמי, דוברות מועדון ספורט אשדוד

קרבאח

קרבאח עדיין לא פתחה את העונה בליגה המקומית וקיימה עד כה שלושה משחקי אימון בלבד ואת המשחק הראשון מול אשדוד בשבוע שעבר. מקסים מדבדב, שספג כרטיס אדום עשר דקות לפני שריקת הסיום במשחק הראשון, ייעדר כמובן אצל קרבאח.

הרכב משוער: שחרודין מחמדאלייב, עבאס חוסיינוב, רחיל ממאדוב, קווין מדינה, טוראל בייראמוב, גארה גראייב, פטריק אנדרדה, חיימה רומרו, פיליפ אוזוביץ', עבדאללה זוביר, רמיל שיידאייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully