וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מאיר: "אני חושב שמכבי חיפה של השנה טובה יותר משנה שעברה"

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 19:37

המגן מרוצה ("חיזקו את הסגל בשחקנים טובים ומדויקים"), בכר לא חושש מההרכב החסר מול טביליסי: "רגוע מאוד עם השחקנים שיש" (ה', 20:00, ספורט1)

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על מכבי תל אביב במשחק אלוף האלופים/ספורט1

מכבי חיפה משלימה את ההכנות לקראת גומלין סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג מול דינמו טביליסי מחר (חמישי, 20:00, ספורט2) בסמי עופר. הירוקים ינסו לשמור על ה-1:2 מהמשחק הראשון, בידיעה שאם יעשו זאת, יפגשו בסיבוב השלישי את טורשאבן מאיי פארו, שהשלימה ניצחון כפול על בודוצ'נוסט ממונטנגרו - 0:2 בחוץ אחרי 0:4 בבית בשבוע שעבר. אם תעבור, תארח האלופה הישראלית את המשחק הראשון בחמישי הבא (5 באוגוסט) ותצא לאיי פארו שבוע לאחר מכן. אם תעבור גם את הסיבוב השלישי ותגיע לשלב הפלייאוף, מכבי חיפה לא תהיה מדורגת ותוגרל מול אחת מחמש הנושרות ממסלול האלופות של מוקדמות הליגה האירופית (שהן למעשה קבוצות כמו קייראט שנמצאות כרגע בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות).

"אנחנו צריכים לעשות את העבודה ולעבור לשלב הבא", אמר ברק בכר במסיבת העיתונאים. "אין כזה דבר לשחק על תיקו, המטרה לעשות ניצחון לעיני הקהל שלנו וזה מה שאני מאמין שיהיה מחר".

על החיסורים בקישור - נטע לביא פצוע, עלי מוחמד ומוחמד אבו פאני מוצהבים - אמר בכר: "יש פה סגל גדול שהעמקנו אותו בצורה טובה וזו בדיוק הסיבה למה אנחנו צריכים סגל גדול. אני מאוד רגוע עם מי שיש מחר, עם כל החיסורים. יש שחקנים מספיק טובים, גם הצעירים, ואין לי ספק שמי שיפתח מחר ומי שיעלה מהספסל יעשו את העבודה. ריאן סטריין יהיה מחר בסגל. אני מקווה שתוך שבוע-שבועיים נטע לביא ועופרי ארד יחזרו להתאמן רגיל. גם עם מה שיש אנחנו צריכים להסתדר ואנחנו נסתדר".

על המטרות במפעל אמר המאמן: "אני מבין שהבתים והסכומים מעניינים אבל אותנו מעניין לעלות שלב מחר. יש פה נטייה לזלזל בקבוצות מחו"ל אבל זה לא יהיה קל כי אלה קבוצות באמצע העונה ועם מסורת. אסור לנו לחשוב שהדברים יסתדרו מעצמם אלא צריכים לגרום להם לקרות".

רז מאיר הוסיף: "אני מרגיש מצוין ובכושר טוב. אולי משהו התשחרר טיפה בביטחון אבל זה התחיל בשנה שעברה כשקיבלתי את המושכות ושיחקתי הרבה משחקים. אני חושב שמכבי חיפה של השנה טובה יותר משנה שעברה. חיזקו את הסגל בשחקנים טובים ומדויקים. השילוב שלי ושל אצילי בקו מצוין ואני בטוח שהשנה כשנשחק הוא ימסור לי בזמן ונעשה דברים יפים".

על המשמעות של הניצחון ביום ראשון על מכבי תל אביב אמר המגן: "כל משחק הוא לגופו. זה משחק חדש מחר וטביליסי קבוצה טובה באמצע העונה. אנחנו באים מוכנים למשחק". על התחרות הצפויה מול ריאן סטריין אמר מאיר: "תחרות זה תמיד טוב. אני אוהב את התחרות ומקבל אותה. מועדון כמו מכבי חיפה צריך בכל עמדה שני שחקנים טובים לפחות ואני בטוח שהתחרות תעשה טוב לשנינו ומי שיהיה יותר טוב ישחק. לא מיהרתי לעזוב כי מכבי חיפה זה הבית שלי ואני גם מאמין בתחרות ההוגנת. זה המקום הכי טוב בארץ ואם אהיה טוב אשחק. אני סומך על הצוות המקצועי ייתן למי שמגיע לשחק".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדאן פלאניץ', אורי דהן, סאן מנחם, חוסה רודריגס, מאור לוי, עומר אצילי, דולב חזיזה, צ'ארון שרי, בן שהר.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה במסיבת עיתונאים. מאור אלקסלסי
לא יהיה פשוט. בכר/מאור אלקסלסי

היריבה נמצאת במומנטום רע מאוד עם רצף של ארבעה הפסדים בכל המסגרות - כולם בתוצאה זהה של 2:1. טבליסי בכל זאת מגיעה בכושר משחק עדיף, שכן שיחקה עד כה 21 מחזורים בליגה הגיאורגית, שם היא מדורגת במקום השני, מרחק שתי נקודות מהפסגה.

הרכב משוער: עומר מיגיניישווילי, פביאן ספורקסלדה, גיורגי פפאבה, סימון גבניון, סבה חבדגיאני, לבאן חראבדזה, מילאן ראדין, בקאר קרדאבה, גיורגי קוטסיה, גיורגי גבדאבה, זוראן מארושיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully