וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: פריז סן ז'רמן נחלצה מהפסד לפני ההגעה לישראל, ניצחונות לצ'לסי וסיטי

סגנית אלופת צרפת, שתפגוש את ליל ביום ראשון בסופרקאפ בבלומפילד, המשיכה להופיע בהרכב משני והשוותה ל-2:2 מול סביליה בדקה ה-88. אלופת אירופה גברה 1:2 על בורנמות', סגניתה פתחה את ההכנה שלה עם 0:2 על פרסטון

תקציר: באיירן מינכן - אייאקס 2:2/ספורט1

רגע לפני שהיא מגיעה לישראל כדי לפגוש את ליל בסופרקאפ הצרפתי בבלומפילד (יום ראשון, 20:30) פריז סן ז'רמן ערכה הערב (שלישי) הכנה אחרונה ונחלצה מהפסד ראשון בטרום העונה עם 2:2 מול סביליה באסטדיו אלגארבה בפורטוגל. מאוריסיו פוצ'טינו עדיין מחכה לחזרת השחקנים שהופיעו בגמר היורו וגמר הקופה (לא אמורים להגיע לישראל) וחסר גם את סרחיו ראמוס הפצוע וקיליאן אמבפה ושחקני נבחרת צרפת שחוזרים לעניינים בהדרגה.

איבן ראקיטיץ' שחקן סביליה עם יוליאן דראקסלר שחקן פריז סן ז'רמן. Fran Santiago, GettyImages
החליפו חוויות מהימים המשותפים בשאלקה. איבן ראקיטיץ' עם יוליאן דראקסלר/GettyImages, Fran Santiago

מבין השחקנים הבכירים, קיילור נבאס פתח בין הקורות וגרם לפנדל אותו ניצל איבן ראקיטיץ' בדקה ה-40. הרכש אשרף חכימי היה חלק מחוליית הגנה יחד עם תילו קהרר ולייבין קורזאבה שהמעבר שלו לגלאטסראיי פוצץ. בקישור שיחקו אנדר הררה, אידריסה גייס ויוליאן דראקסלר, ובחוד מאורו איקרדי שהשווה זמנית בדקה ה-48 אחרי הכנה של המחליף ארנו קלימואנדו שחזר מהשאלה בלאנס. אוסקר רודריגס כבש שער נפלא בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-62 והחזיר את היתרון לאנדלוסים, אבל המחליף קני נאגרה ניצל בלבול בהגנה ואיזן בדקה ה-88.

עוד בוואלה!

יונייטד קיבלה את השחקן לו חיכתה, ריאל הוציאה את המקסימום: על עסקת וראן

לכתבה המלאה
ריאד מחרז שחקן מנצ'סטר סיטי. Jan Kruger, GettyImages
חתום על השער הראשון של מנצ'סטר סיטי בטרום העונה. ריאד מחרז/GettyImages, Jan Kruger

מנצ'סטר סיטי החלה הערב את תקופת ההכנה שלה עם 0:2 ביתי על פרסטון. מהסגל של פפ גווארדיולה נעדרו כל השחקנים שלקחו חלק ביורו ובקופה והחלו לחזור לאנגליה רק השבוע, מה שלא מנע מריאד מחרז (25) והצעיר בן ה-18 סמואל אדוזי (65) לדאוג לפתיחה ברגל ימין.

אלופת אירופה צ'לסי השיגה ניצחון שני בהכנה - 1:2 בחוץ על בורנמות'. אמיליאנו מרקונדס הדני הפתיע בדקה ה-66, אבל תומאס טוכל הכניס מושאלים ושניים מהם הפכו את התוצאה: מאט מיאזגה ששיחק באנדרלכט השווה בדקה ה-72 ואיקה אוגבו ששיחק בסרקל ברוז' הכריע בחלוף ארבע דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully