וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד קיבלה את השחקן לו חיכתה, ריאל הוציאה את המקסימום: על עסקת וראן

הבלם הצרפתי הפך לשחקן ההגנה היקר ביותר שהבלאנקוס מוכרים, וכעת תוכל ריאל להשתמש בכסף כדי להשלים את עסקת קיליאן אמבפה. השדים האדומים יקוו כי הישגיו של הצרפתי - בו הביעו עניין עוד ב-2011 - יחלחלו לשאר השחקנים

תקציר: באיירן מינכן - אייאקס 2:2/ספורט1

העברת רפאל וראן מריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד הפכה הערב (שלישי) לרשמית, ובספרד עוסקים בהגנה החדשה והמדוללת בניסיון של ריאל מדריד לאחר שבנוסף לצרפתי גם הקפטן סרחיו ראמוס עזב לפריז סן ז'רמן. מצד שני, במנצ'סטר יונייטד הצליחו סוף סוף להנחית את שחקן ההגנה בו עוד הביע עניין אלכס פרגוסון האגדי לפני כעשור, כשהיה עוד המאמן הראשי של השדים האדומים.

מבחינה כספית נראה שהבלאנקוס בהחלט עשו עסקה טובה. הבלם הצרפתי ששיחק במועדון מבירת מדריד מ-2011 גם כך לא רצה להאריך את חוזהו, שמסתיים בקיץ הבא. בנוסף, מנצ'סטר יונייטד תחילה הקשיחה עמדות והסכימה לשלם סכום נמוך בכעשרה מיליון דולר ממה ששולם בסופו של דבר. בהתחשב בכך שיכלה לאבד גם את וראן בסופו של דבר ללא תמורה כמו שהיה עם סרחיו ראמוס, נראה ש-50 מיליוני היורו שקיבלה ריאל תמורת וראן הם בהחלט פיצוי הולם עבור האבידה.

למעשה, וראן הפך לשחקן ההגנה היקר ביותר שמכרה ריאל מדריד, כאשר דמי ההעברה עקפו של אלה של אשרף חכימי שנמכר בשעתו לאינטר תמורת 41 מיליון יורו, והיא במקום הרביעי באופן כללי בדירוג המכירות הגבוהות ביותר של הבלאנקוס. מעל העברת וראן נמצאות העברות של רונאלדו ליובנטוס (117 מיליון), די מריה למנצ'סטר יונייטד (75 מיליון) ואלברו מוראטה (66 מיליון לצ'לסי).

על אף הנאמר, נראה כי כעת ריאל תיאלץ להתאים את עצמה לעידן חדש, כאשר משחק ההגנה שלה יונהג על ידי פרצופים חדשים-ישנים. הרכש דייויד אלאבה מצטרף לאדר מיליטאו, נאצ'ו וחסוס ואייחו הצעיר. למרות סכום הכסף הנדיב שקיבלה עבור וראן, בריאל מתכוונים לשמור את הסכום כדי להנחית בסופו של דבר את קיליאן אמבפה.

רפאל וראן מסיים כאמור עשר עונות בריאל מדריד, במהלכן זכה עם הקבוצה ב-18 תארים (4 פעמים בליגת האלופות, 3 אליפויות, גביע המלך, 3 פעמים בסופר קופה, 4 גביעי העולם לקבוצות ו-3 פעמים בסופרקאפ האירופי. עבור מנצ'סטר יונייטד, שלא מצליחה לזכות באליפות כבר שמונה שנים ומתקשה בכלל לאיים על התואר - הווינריות של וראן עשויה להיות ברכה.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל וראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully