וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "לדאוג? אין לי זמן לזה", גלזר: "היה משחק שקול"

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 23:14

מאמן מכבי תל אביב ניסה לשדר אופטימיות אחרי ההפסד: "ייצרנו הזדמנויות, אבל אנחנו לא בשיאנו". גלזר: "אנחנו צריכים לשפר את הסיומת, בטוח שנעשה את ההתאמות ונהיה קבוצה טובה"

שני השערים של מכבי חיפה לרשת מכבי תל אביב במשחק אלוף האלופים/ספורט1

אחרי ההופעה הלא טובה באירופה מול סוטייסקה המונטנגרית, מכבי תל אביב הפסידה הערב (ראשון) תואר ראשון כשהפסידה באלוף האלופים למכבי חיפה 2:0 באצטדיון בחיפה. כמו במונטנגרו, גם הפעם הקבוצה של ואן לוון, שחייבת חיזוק בדחיפות, נראתה לא טוב ונענשה עם שערים של בן שהר ומוחמד אבו פאני שעשו צדק והעניקו את הניצחון לקבוצה הטובה יותר. אחרי שדור פרץ נמכר לאיטליה, פשיץ' עזב ועם יונתן כהן שכבר חושב על התחנה האירופית הראשונה שלו, מכבי תל אביב נחלשה מאוד ואפשר היה לראות את זה בבירור גם על כר הדשא.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יש לו עוד הרבה מאוד עבודה. ואן לוון/מאור אלקסלסי

פטריק ואן לוון התייחס לבצורת ההתקפית ואמר לאחר המשחק: "אני לא דואג. אני חושב שאנחנו כמה שבועות כקבוצה עדיין מנסים לאזן, אז אין לי זמן לדאגה. אנחנו עובדים קשה כדי לשפר את המשחק שלנו ואת הפיזיות. זה הפוקוס, נמשיך לעבוד"

"אני חושב שרואים סיטואציות שהיו יכולות ללכת אחרת. אני חושב שהיו פנדלים שהם נתונים לדיון. חושב שייצרנו הזדמנויות. האם אנחנו בשיאנו? לא. אנחנו בונים את הקבוצה עם חלק מהשחקנים החדשים והצעירים, ממשיכים להתסכל קדימה"

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
לא מודאג למרות ההפסד והיכולת הלא טובה. דן גלזר/מאור אלקסלסי

על עתידו של יונתן כהן: "אני המאמן שלו, אם אתם רוצים לדבר על הצעה צריך לדבר עם המועדון. מבחינתי הוא על המגרש וזה הכי חשוב עבורנו"

על השאלה האם הסגל הנוכחי יכול להוביל את הקבוצה לאליפות, אמר המאמן: "כן, למה לא?"

דן גלזר נשמע אופטימי בסיום למרות ההפסד: "זה מאוד מאכזב, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. אני גאה להיות שחקן במכבי תל אביב, אנחנו רק בתחילת העונה. נעשה את ההתאמות שלנו ואני בטוח שיהיה בסדר. ברכות למכבי חיפה על המשחק, מי שיגיד שזה כיף לראות את הקבוצה היריבה מניפה גביע הוא שקרן. יחד עם זה אנחנו מכבדים אותם".

"אני חושב שהמשחק היה שקול עד המחצית. האמנו שצריך לחזור, אנחנו תמיד מאמינים. הגענו לשליש הקדמי הרבה פעמים, שם אנחנו צריכים לשפר את החדות שלנו ואני בטוח שזה יקרה. אנחנו יוצאים מכאן מאוכזבים, מחר כבר נתכונן לאירופה".

ארז כלפון, יו"ר המנהלת אמר: "מבקש להודות לשני המועדונים על משחק כדורגל מהנה ששוחק לעיני עשרות אלפי צופים. ברכותיי למועדון הכדורגל של מכבי חיפה על זכייתם במפעל הראשון שמחולק העונה, תואר 'אלוף האלופים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully