וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יורדת מאופציית גבי קניקובסקי

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 14:20

בצוות המקצועי של הצהובים יתמקדו בחיפוש אחרי חלוץ וקשר התקפי זרים. ואן לוון יציב הרכב חזק במשחק אלוף האלופים מול מכבי חיפה (20:30, ספורט1)

תקציר: סוטייסקה - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

במכבי תל אביב ממשיכים במאמצים לחזק את הקבוצה, כאשר המטרה העיקרית היא לצרף שני זרים, חלוץ מרכזי וקשר שמשחק קרוב להתקפה. בשלב זה ויתרו הצהובים על צירופו של הקשר גבי קניקובסקי, שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה במכבי נתניה ואם לא יקרה משהו לא צפוי הוא לא יחזור לקרית שלום.

בשני המועדונים הכחישו לאחרונה שבכלל התנהלו מגעים וגם השחקן עצמו מעדיף לצאת העונה לאירופה. בכל מקרה בצוות המקצועי של מכבי ת"א הוחלט לרדת כעת מצירופו של הקשר והמאמצים כעת מתמקדים בעיקר בגיזרת הזרים.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה מול יהב גורפינקל שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
לא יחזור לקרית שלום. גבי קניקובסקי/ברני ארדוב

הקבוצה תתארח הערב (ראשון, 20:30, ספורט1) אצל מכבי חיפה, במסגרת משחק אלוף האלופים, שהמנצחת בו תעפיל לחצי גמר גביע הטוטו, שם ממתינה כבר הפועל באר שבע שניצחה את אשדוד. שרן ייני שחיובי לקורונה, השוער דניאל טננבאום שעדין פצוע וכן אייל גולסה שנמצא בהליך שיקום מהניתוח בברכו, ימשיכו להיעדר.

פטריק ואן לוון כבר רמז במסיבת העיתונאים אמש שלצד הרצון לעשות רוטציה בסגל במטרה לחלק כוחות לקראת הגומלין מול סוטייסקה ביום חמישי, מייחסים במועדון חשיבות גדולה למשחק, גם בשל היריבה וגם כי מדובר במשחק על תואר גדול לנצח הערב, גם כי מדובר במשחק על תואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully