וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: ואן לוון לא מרוצה מהלו"ז, פלאניץ' תהה "רוצים שאנשק את השופט?"

מאמן הצהובים התייחס גם לרכש לפני אלוף האלופים (א', 20:30, ספורט1). הבלם הירוק הגיב לטענות על הפניות לשופטים. ברק בכר: "שתי הקבוצות באותו מצב, אין תירוצים"

אלוף האלופיםהסתיים25/07/2021
מכבי חיפה
  • שהר (50)
  • פאני (73)
0:2
    מכבי תל אביב
    תקציר: דינמו טביליסי - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

    מכבי חיפה

    האלופה לא הצליחה לנצח בעונה שעברה את מכבי תל אביב ותנסה לעשות את זה מחר (ראשון, 20:30, ספורט1) במשחק אלוף האלופים לעיני הקהל הביתי. פרט לפצועים עופרי ארד, נטע לביא וריאן סטריין, גם דולב חזיזה ייעדר, זכר לעונש ההרחקה שספג מבית הדין.

    הרכב לא תורגל באימון המסכם, אבל עלי מוחמד ומוחמד אבו פאני, שלא יכולים לשחק בגומלין מול דינמו טביליסי בגלל הרחקות, יפתחו יחד בקישור. במרכז ההגנה יבחנו את כשירותו של בוגדן פלאניץ' שלא חש בטוב לאורך השבוע שקדם למשחק בגאורגיה. בהתקפה עשויים לפתוח דין דוד ובן שהר, וגם עומר אצילי וצ'ארון שרי עשויים להמשיך יחד. בעמדת המגן השמאלי קיימת התלבטות בין שון גולדברג לבין סאן מנחם.

    ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים: "זה משחק על תואר ונעשה הכול כדי לשמח את הקהל. אנחנו ממשיכים להתארגן, מבחינתי זו הייתה ההכנה הכי קצרה שלי כמאמן לעונה. השחקנים עדיין נכנסים לכושר, אנחנו עדיין בתהליך. במשחק האחרון כבר היו דברים יותר טובים, אבל יש לנו עוד הרבה מה לשפר ונקווה לראות את זה כבר מחר וגם בהמשך".

    המאמן הוסיף: "זה משחק חשוב, נעלה עם ההרכב הכי חזק שיש לנו בהתאם לחיסורים שיש לנו. נפצעו לנו לא מעט שחקנים, אבל יש כאן סגל עמוק שאמור לשרת אותנו בהמשך העונה. זה לוקסוס גדול מבחינתי כמאמן ורק לפרגן להנהלה על כך. יכולנו לעבור את קייראט, אבל הגענו מלכתחילה במצב לא אידיאלי וזה כבר היסטוריה. כולנו התאכזבנו, אני לא אוהב לתרץ. המשכנו למפעל הבא ואנחנו רוצים להצליח בו".

    על המדליה של אבישג סמברג: "שמחתי כמו כל עם ישראל לראות את הזכייה במדליית ארד ונקווה שיהיו עוד בהמשך".

    הבלם בוגדן פלאניץ': "זה משחק גדול ואנחנו מתייחסים אליו ברצינות, יש אפשרות לזכות בעוד תואר. אני מודע לחשיבות של משחקים נגד מכבי תל אביב עבור הקהל שלנו. אני יכול להבטיח שזה גם חשוב מאוד עבורנו. יש לנו סגל רחב ואני בטוח שהצוות המקצועי יכין אותנו כראוי. אני לא חושב שאני אחד השחקנים הטובים פה, זו קבוצה. לכל הקבוצה הייתה עונה גדולה, לא לשחקן אחד".

    על הצהוב שקיבל בחמישי מול טביליסי: "אנחנו מודעים לזה שאנחנו צריכים להגיב פחות, אבל היה עליי פנדל ואני לא מתכוון לנשק את השופט ולרקוד סביבי אחרי דבר כזה". עוד הוסיף הבלם: "אני אשקר אם אגיד שלא ארצה לשחק בנבחרת סרביה".

    מאמן מכבי חיפה ברק בכר עם השחקנים באימון לקראת אלוף האלופים. דוברות מכבי חיפה, אתר רשמי
    "ההכנה הכי קצרה שלי כמאמן". ברק בכר עם שחקניו באימון/אתר רשמי, דוברות מכבי חיפה

    מהלך המשחק

    המשחק יצא לדרך באצטדיון בחיפה

    1

    עומר אצילי קיבל צהוב אחרי 25 שניות בלבד בגלל עבירה מאחור על יונתן כהן

    14

    דן גלזר חילץ כדור בצורה נקייה משרי, ליאני שלף לו משום מה צהוב

    14

    פטריק ואן לוון מחה על ההחלטה וקיבל גם הוא צהוב

    עוד מפגש מול האקסית. עומר אצילי במאבק עם סבוריט/מאור אלקסלסי
    18

    אבו פאני הכניס כדור עומק לבן שהר, שכבש מקרוב אבל השער נפסל בגלל נבדל קטן

    23

    עומר אצילי הרים כדור קרן לעבר בן שהר, שתחת השמירה של נחמיאס הצליח לבעוט למשקוף

    מתרגלים למדים החדשים. אורי דהן ואוסמה חלאיילה/מאור אלקסלסי
    35

    עלי מוחמד הכניס את עומר אצילי, שעבר יפה את פרץ ובישל לבן שהר שגלגל מקרוב. אלא שגם השער הזה נפסל בגלל נבדל של אצילי

    40

    עומר אצילי עט על כדור חוזר מנגיחה של שהר, עבר יפה מאוד את הרננדס, אבל בעט החוצה ממצב קורץ מאוד. הירוקים ממשיכים לשלוט

    48

    מכבי חיפה המשיכה לתקוף גם במחצית השנייה ולהשיג קרנות. עומר אצילי זיהה את אבו פאני ושלח לו כדור קצר, הקשר הפציץ מ-25 מטרים החוצה

    48
    גול

    0:1 מוצדק למכבי חיפה. דין דוד הרים כדור מדויק לרחבה, נגיחה של אצילי נהדפה על ידי פרץ אבל בן שהר, מי אם לא הוא, היה במקום הנכון וכבש מהריבאונד

    צמד המצטיינים. בן שהר ועומר אצילי/מאור אלקסלסי
    60
    sub-icon

    חילוף כפול במכבי חיפה: דוניו וגרשון נכנסו במקום שהר ודהן, שנפצע

    60
    sub-icon

    חילוף כפול גם במכבי תל אביב. מתן חוזז ועידו שחר נכנסו במקום אדוארדו גררו ואבי ריקן

    מהלך יפה בשער של חיפה. דין דוד/מאור אלקסלסי
    64
    sub-icon

    חילוף בעמדת המגן השמאלי במכבי תל אביב: דוידזאדה נכנס במקום סבוריט. ואן לוון לא משנה את המערך

    68

    רז מאיר קיבל צהוב

    70

    יונתן כהן בעט כדור חופשי מסוכן שירד לפני השער ושפשף את המשקוף

    70

    ג'וש כהן קיבל צהוב על בזבוז זמן

    71
    sub-icon

    חוסה רודריגס נכנס כדי לעבות את הקישור, דין דוד יצא

    73
    גול

    0:2 למכבי חיפה! מוחמד אבו פאני קיבל כדור בתוך הרחבה, תעתע בהרננדס ובעט שטוח לפינה ופנימה

    הצגה בירוק. אבו פאני חוגג/מאור אלקסלסי
    86

    מכבי תל אביב דרשה פנדל אחרי ספק הכשלה של רז מאיר על מתן חוזז. לירן ליאני הלך לצפות במסך ה-VAR אבל החליט שלא הייתה הכשלה

    94

    מכבי תל אביב תקפה בחמת זעם. מתן חוזז ניצל טעות של ג'וש כהן ובעט שטוח למרכז. השוער לא היה שם, אבל שון גולדברג כן וחילץ ממש מהקו

    94

    מכבי תל אביב תקפה בחמת זעם. יונתן כהן ניצל טעות של ג'וש כהן ובעט שטוח למרכז. השוער לא היה שם, אבל שון גולדברג כן וחילץ ממש מהקו

    97

    זהו, הסתיים המשחק. מכבי חיפה מנצחת את מכבי תל אביב וזוכה באלוף האלופים

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 19798

    מכבי תל אביב

    מחזיקת הגביע לא הצליחה לכבוש במונטנגרו ותנסה לעשות את זה מחר בחיפה. שרן ייני שנמצא בבידוד, יחסר למכבי תל אביב במשחק מול מכבי חיפה וגם בגומלין מול סוטייסקה ביום חמישי. לעומתו הקשר פארפה גיאגון מחוף השנהב, שלא הצליח להיכנס לטוקיו בשל בעיות רישומיות, חזר בסופו של דבר לישראל והערב התאמן עם הקבוצה.

    חיזוק נוסף לקבוצה הבוגרת פרט לאוסמה חלאיילה ועידן נחמיאס עדיין אין, אבל הצהובים צירפו בינתיים את הקשר הפנמי קרלוס ריברה בן ה-18, שישחק בקבוצת הנוער.

    המאמן פטריק ואן לוון אמר במסיבת העיתונאים: "יש משחקים שאתה מצפה להם ולא צריך להכניס מוטיבצה לשחקנים, כי הם רוצים מראש לשחק כמו שצריך. המשחק הזה יתפוס הרבה תשומת לב, לא רק מהתקשורת אלא גם מהאוהדים וזו תהיה ההזדמנות הראשונה שלנו להציג את היכולת שלנו בישראל". על תזמון קביעת המשחק: "בהרבה מדינות הסופרקאפ הוא זה שפותח את הליגה, אני כן חושב שהיה אפשר להשקיע יותר מחשבה בקביעת התעריך של המשחק".

    על היכולת ב-0:0 מול סוטייסקה בקונפרנס ליג: "אני חושב שבמשחק ששיחקנו באירופה בחמישי האחרון לא הצגנו את היכולת המירבית שלנו, בניגוד למשחק האחרון במחנה האימונים מול הירנביין, שם הקצב היה טוב".

    על רכש: "הבאנו שחקנים עם ניסיון, גם בליגה השנייה, ונתנו להם הזדמנות בתקופת ההכנה כדי שיוכלו להראות מה הם שווים. בהמשך נשב עם ההנהלה ונראה מה הצעדים הבאים שלנו יהיו. אני מרוצה מאוד מהשחקנים הצעירים, הם מראים הרבה רצון וכישרון, אבל אנחנו רואים שעדיין יש להם עוד דרך ארוכה לעשות".

    על עמדת השוער לאור הפציעה של דניאל טננבאום: "אני מאוד מרוצה מדניאל פרץ. יש לפניו שוער שהציג יכולת טובה החל מהרגע שהוא שיחק, ופרץ קיבל את ההזדמנות להראות לנו עד כמה הוא מוכשר. עכשיו נצטרך לראות אותו במשחקים רשמיים. הרושם שלי הוא טוב. הוא נראה רגוע וזה מפתיע יחסית לשוער צעיר. לגבי טננבאום נראה שצריך להיות זהירים עם הפציעה שלו".

    אנדרה ז'ראלדש: "כל שחקן רוצה לשחק במשחק כזה. אין טוב יותר מלשחק על תארים", אמר ג'ראלדש, "אנחנו מוכנים לשחק את המשחק שלנו ובאים במטרה לנצח. אנחנו לא חושבים על הליגה, זה רק משחק אחד, ברור שהוא חשוב. זה הזמן להתרכז במשחק הזה ולחשוב על הכל ממשחק למשחק ולא על ההשפעה על דברים אחרים".

    עוד בוואלה!

    דיווח באיטליה: "סיכוי טוב שיונתן כהן יחתום בפיזה כבר בימים הקרובים"

    לכתבה המלאה
    פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב עם אנדרה ז'ראלדש במסיבת העיתונאים, לצידם הדובר עופר רונן. רענן ברנובסקי
    "המשחק הזה יתפוס הרבה תשומת לב". פטריק ואן לוון/רענן ברנובסקי

    טריוויה

    • קשה להאמין, אבל זו הפעם הראשונה ששתי היריבות המושבעות נפגשות במסגרת אלוף האלופים.
    • מכבי תל אביב היא שיאנית הזכיות של אלוף האלופים, עם שבע הנפות לצד שתי סגנויות. היא זכתה בתואר בשנתיים הקודמות ורוצה להיות הראשונה בהיסטוריה שעושה את זה שלוש פעמים ברציפות.
    • מכבי חיפה זכתה בתואר הזה שלוש פעמים בעבר, כשהאחרונה הייתה ב-1989. יש לה גם שני הפסדים, כולל 4:2 להפועל באר שבע ב-2016, בהשתתפות היחידה מאז חידוש המפעל.
    • אלוף האלופים חזר ב-2015 אחרי 25 שנים בהם לא התקיים. מאז היו בו ארבע זכיות של האלופות (פעמיים הפועל באר שבע ופעמיים מכבי תל אביב) לעומת אחת של מחזיקת הגביע (הפועל חיפה) ואחת של סגנית האלופה (עירוני קרית שמונה, אחרי הטרבל של מכבי תל אביב).
    • מכבי חיפה לא הצליחה לנצח את מכבי תל אביב ב-14 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-0:3 הביתי בשמינית גמר הגביע בינואר 2018.
    • בעונה שעברה, למרות האליפות הירוקה, היו שלוש תוצאות תיקו בליגה לצד ניצחון אחד של מכבי תל אביב, שחגגה גם בחצי גמר הגביע עם 0:2 בדרך לזכייה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully