וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גרגורי ורגאס חתם לעונה הקרובה

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 8:03

הגארד מוונצואלה חוצה את הכביש ואחרי שלוש קדנציות במדי מכבי חיפה ינסה לעזור לקבוצה של אלעד חסין להתברג בצמרת: "רואים בו כמפתח להשגת המטרות שלנו העונה"

הפועל חיפה הודיעה הבוקר (שישי) על חתימתו של גרגורי ורגאס לעונה הבאה. לפני כשבועיים פרסמנו על המגעים בין ורגאס לחיפה, שבמקביל בדקה את האפשרות לצרף את ג'ו רגלנד, אך זה לבסוף בחר בהפועל חולון.

"שמחים מאד על הצטרפותו של גרגורי למשפחת הפועל חיפה. מיותר לציין את הדברים שגרגורי מביא למגרש ומחוצה לו ואנחנו רואים בו כמפתח להשגת המטרות שלנו העונה", אמר המאמן אלעד חסין, והיו"ר יובל רוסמן הוסיף: "עבדנו קשה מאוד להביא אלינו את אחד הזרים הטובים ביותר ששיחקו בישראל בשנים האחרונות. גרגורי ורגאס מנהיג אמיתי עם יכולות הגנתיות והתקפיות ואין לי ספק שהוא זה שיחבר את כל הקבוצה העונה".

שחקן הפועל חיפה גרגורי ורגאס. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
שב לכרמל. ורגאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

ורגאס (35, 1.80) הצטרף למכבי חיפה בקיץ 2015 ושיחק בקבוצה במשך כמעט שנתיים רצופות, כשבעונתו הראשונה מסיימת הקבוצה במקום השלישי בליגה ובעונה השנייה נעצרה רק בגמר הפיינל פור. הוא שב לכרמל בעונת 2019/20, היה חלק מרכזי בעונה טובה של הקבוצה, אך לא חזר אחרי פרוץ הקורונה. הוא פתח את העונה החולפת בקלוז' נאפוקה הרומנית, אך עזב אחרי תקופה קצרה וסיים אותה בקרוקודילוס דה קרקאס מוונצואלה, שבשורותיה תרם 14.9 נקודות, ארבעה ריבאונדים ו-6.2 אסיסטים למשחק.

הסגל של אלעד חסין בהפועל חיפה כולל נכון לעכשיו גם את הזר קאדים אלן שהגיע מהליגה הצרפתית, אך דווקא בגזרה הישראלית האדומים קרובים להשלמת הסגל. עמית שמחון, איגור נסטרנקו ואופק אביטל ממשיכים מהעונה שעברה, והקבוצה צירפה שני מתאזרחים - ספנסר וייס מהפועל באר שבע ו-וויל ריימן שהגיע אחרי שתי עונות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully