וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לכרמל, אבל הפוך? גרגורי ורגאס במשא ומתן עם הפועל חיפה

6.7.2021 / 11:01

הרכז הוותיק (35, 1.80), שכיכב בשלוש קדנציות במכבי חיפה, עשוי להצטרף ליריבה העירונית. סיים את העונה החולפת בוונצואלה. ספנסר וייס חתם בקבוצה, דורי סהר הצטרף לבני הרצליה

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

אוהדי הכדורסל בישראל התרגלו כבר לעובדה שגרגורי ורגאס משחק בליגת העל במדי חיפה. אבל ההתפתחות הזאת היא כבר שונה ואחרת: הרכז הוותיק, שכיכב בשלוש קדנציות במכבי חיפה, עשוי להצטרף להפועל חיפה.

ורגאס (35, 1.80) נמצא במשא ומתן עם הנציגה היחידה שנותרה לעיר הכרמל בליגה הראשונה. הוא פתח את העונה החולפת בקלוז' נאפוקה הרומנית, אך עזב אחרי תקופה קצרה וסיים אותה בקרוקודילוס דה קרקאס מוונצואלה, שבשורותיה תרם 14.9 נקודות, ארבעה ריבאונדים ו-6.2 אסיסטים למשחק.

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. דני מרון, מנהלת הליגה, אתר רשמי
חיפה, ליגת העל, אבל באדום? גרגורי ורגאס במדי מכבי חיפה/אתר רשמי, דני מרון, מנהלת הליגה

מי שכבר חתם בהפועל חיפה הוא המתאזרח ספנסר וייס, שמצטרף אליה מהפועל באר שבע, שבה שיחק בשנתיים האחרונות. לווייס (26, 1.93) זו תהיה התחנה הרביעית בכדורסל הישראלי, אחרי שכבר הופיע מאז 2017 בגלבוע/גליל ומכבי אשדוד. 

עבור חיפה זו החתמה שלישית הקיץ, אחרי קאדים אלן ויותם שמול הצעיר. הם מצטרפים לעמית שמחון ואיגור נסטרנקו, שנשארים בקבוצה. מי שעוד אמור לחתום הוא הפורוורד וויל ריימן.

"היה לנו חשוב להביא שחקן שמתאים לאווירה, לגישה ולמחויבות שהיו לנו בקבוצה בשנתיים האחרונות", אמר המאמן אלעד חסין בהתייחסו לווייס, "ובנוסף לכך אנחנו מעריכים מאוד את הכישרון והשיפור שלו משנה לשנה. סימנו אותו כמטרה עיקרית בקיץ הזה, ואנחנו מאוד שמחים שעמדנו בה".

עוד בוואלה!

מכבי ראשון לציון: איגור קולשוב סיכם לעונה נוספת

לכתבה המלאה
שחקן בני הרצליה דורי סהר. אתר רשמי, אתר רשמי
חתם בבני הרצליה. סהר/אתר רשמי, אתר רשמי

בני הרצליה הודיעה על החתמתו של דורי סהר (1.95, בן 20) על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים, עד סיום עונת 2023/24. סהר גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ונחשב לאחד הכשרונות הבולטים בגילאי הנוער בישראל בשנים האחרונות.

סהר הוביל את נבחרת הנוער לזכייה באליפות אירופה לדרג ב' ולהעפלה לדרג א' בקיץ 2019, כשהוא קולע בממוצע 13 נקודות למשחק באליפות. מאמנו של סהר בנבחרת הנוער, בנבחרת הקדטים ובקבוצת הנוער של מכבי ת"א היה אורן אהרוני, עמו יחזור לשתף פעולה העונה בהרצליה. בשנתיים האחרונות נמנה עם הסגל של מכבי תל אביב. את משחק השיא שלו רשם בניצחון על מכבי חיפה כשקלע 11 נקודות ב-20 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully