וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: איגור קולשוב חתם לעונה נוספת

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 18:24

הגארד ממשיך לעונה שלישית, לאחר שחזר לקבוצה בשלבי הסיום אשתקד. במועדון מעוניינים להחזיר את עידן זלמנסון, שעוזב את הפועל ירושלים, ובכך להשלים את מצבת הישראלים

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

מכבי ראשון לציון ממשיכה להעמיק את הסגל הישראלי שלה. הקבוצה האריכה את חוזהו של איגור קולשוב בעונה נוספת, והוא ממשיך לצידם של נועם דוברת, נועם אביבי וטל פלד, אליהם הצטרף אתמול (שני) גם גיא פלטין. הפורוורד הגיע מוקדם יותר לסיכום לעונה נוספת עם ראשי הקבוצה מעיר היין, וכעת חתם על הארכת החוזה עם הכתומים באופן רשמי.

הכתומים מקווים להחזיר גם את עידן זלמנסון, על מנת לסגור את מצבת השחקנים המקומיים הבכירים. הסנטר, ששיחק בראשון לציון במשך שלוש עונות ועזב ב-2018, סיים את דרכו בהפועל ירושלים, והזכויות עליו נמצאות לפי שעה אצל מכבי תל אביב.

איגור קולשוב ממשיך במכבי ראשון לציון. אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
נשאר לעונה שלישית במצטבר. איגור קולשוב/אתר רשמי, אתר מכבי ראשון לציון

קולשוב היה מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, ושקל לנסות שוב את מזלו באירופה, אך העדיף להישאר לעונה שלישית במצטבר בקבוצה הבוגרת בעיר היין.

קולשוב (26, 1.96) חזר לראשון לציון אחרי קריירת מכללות ברייס ופלורידה, ושיחק בקבוצה כמעט במשך עונה שלמה אך הושאל לפני סיומה להפועל חולון. בעונת 2019/20 שיחק בעירוני נהריה, ואת העונה שעברה פתח בסגנית אלופות היורוקאפ וה-VTB אוניקס קאזאן, אך לא שיחק. לפני תום מועד העברות שב לראשון לציון ורשם 10.5 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully