וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ "אנטי-ישראלי" מחק את זהותו של זהבי: "מזל שלא כתבו שהוא פלסטיני"

רשת השידור הציבורית בהולנד התעקשה לא לציין את ארץ המוצא של כוכב פ.ס.וו, אחד העיתונאים הגיב בזעם: "כנראה שאסור שיהיו אצלם אזכורים חיוביים של ישראל". מריו גצה חוגג: "זהבי היה לא רע"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - גלאטסראיי 1:5, שלושער לערן זהבי/ספורט1

השלושער של ערן זהבי מול גלאטסראיי ממשיך לככב בכותרות בתקשורת ההולנדית - הפעם בהקשר פוליטי. בדוח המשחק של רשת השידור הציבורית ההולנדית NOS, הושמטה זהותו הישראלית של כוכב פ.ס.וו איינדהובן, ויש מי שמשוכנע שהייתה בכך כוונת זדון.

העיתונאי ההולנדי בארט שוט העלה לחשבון הטוויטר שלו צילום מסך מהדיווח באתר, בו צוין שזהבי הוא יווני. "ב-NOS שונאים את ישראל עד כדי כך, שהם הפכו את זהבי ליווני", כתב.

הדיווח המקורי: "ערן זהבי היווני"

ערן זהבי מדבר על השלושער מול גלאטסראיי במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

כעבור זמן קצר הטקסט עודכן, אבל ארץ המוצא של זהבי הושמטה. "טוב ש-NOS 'תיקנו' את הטעות, אבל עכשיו לפתע לא מופיע שום אזכור למדינה שזהבי מגיע ממנה. אולי זה בגלל שאסור שיהיו אזכורים חיוביים לישראל בתקשורת. איזו צביעות", כתב שוט בתגובה, והוסיף ש"אחרי הסיקור האינטנסיבי שלהם של החרם של בן אנד ג'ריס על ישראל, אני מופתע מכך שהם לא כתבו שזהבי הוא למעשה פלסטיני".

עוד בוואלה!

ערן זהבי שבר שיאים וסחט מחמאות: "ידעתי שהעונה הזו תהיה שונה"

לכתבה המלאה

הדיווח ה"מתוקן"

במקביל, פ.ס.וו ממשיכה בחגיגות וממשיכה להתלהב משיתוף הפעולה המשופר שהראו זהבי ומריו גצה. הכוכב הגרמני כתב היום ברשתות החברתיות: "איזה ערב, איזו קבוצה. לכבוש על הבמה הגדולה זה תמיד קצת שונה, במיוחד כשיש אוהדים ביציעים. אני שמח מהצמד שלי, וגם זהבי היה לא רע", כתב.

"הדבר הכי מיוחד הערב היה לשחק מול האוהדים שלנו", אמר זהבי בסיום. "כבר בחימום הרגשנו שזה מיוחד, היתה אווירה מיוחדת. אני חושב שהפגנו רוח קבוצתית מדהימה וזה הדבר הכי חשוב. רציתי להישאר בעיקר כי אני מאושר במועדון. יש לנו קבוצה טובה ומועדון טוב, לכולם יש את אותן מטרות, בעונה שעברה היו קשיים רבים עם הרבה מקרים מיוחדים, אבל ידעתי שזה יהיה שונה העונה ואני מקווה להמשיך כך. אלו רק הצעדים הראשונים בעונה".

"קשה לי לבחור איזה שער הכי אהבתי, כולם היו חשובים באותה מידה", המשיך זהבי. "המטרה הגדולה שלנו היא שלב הבתים של ליגת האלופות, נחגוג היום ואז נתמקד במשחק הבא - קודם כל, יש את הגומלין באיסטנבול בשבוע הבא". על הבישול לגצה אמר: "לכבוש זה תמיד נחמד, אבל אני חושב שהשער הזה היה תוצאה של מהלך קבוצתי טוב מאוד. זה תענוג בשבילי לשחק לצד מריו, הוא עושה לי את החיים קלים יותר על המגרש כי הוא עושה כמעט הכל נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully